![]() |
met deze hittegolf al winterschoenen?
wie heeft er al nieuwe winterschoenen/laarzen???
eventueel met foto ;) Ik heb nieuwe laarzen beetje beige heel apart met comboyhak en spitse punt wel heel stoer (y) |
nog niemand??????? :eek:
|
Ik heb nieuwe skateschoenen, en ja die zijn geschikt voor de winter. Maar ook voor de zomer.
|
in 6 minuten een reactie verwachten .... tsjah
nee ik heb nog geen winterschoenen.... die komen 18 augustus waarschijnlijk... of later. Skateschoenen, die ook gebruikt gaan worden om te skateboarden, dus niet alleen om op te lopen.. |
kisten zijn misschien winterschoenen, maarja weer of geen weer, altijd kistenweer :D, dus k kijk niet zo op winter of zomerschoenen
|
Winterschoenen? Is dat net zoiets als wintertenen? Met alle respect; op dit moment draag ik díezelfde schoenen die ik in de winter heb gekocht, en die ik wederom een winter dragen zal, als de R weer in de maand komt.
|
Citaat:
|
Ik draag het hele jaar dezelfde schoenen, al dat schoenen gedoe vind ik maar niets :p Kies een paar schoenen uit die beetje staan, die lekker zitten en lang meegaan en draag ze het hele jaar. Scheelt je het kiezen en flink wat geld.
|
Nee, zeg. Kom op, denk je dat ik met dit weer in de stad ga lopen op zoek naar winterschoenen?
|
Nee, ik heb nog helemaal nergens naar gekeken. Bij mij in de stad liggen de schoenen van de summersale er nog, en dan is het echt géén winkelen tussen de laatste zomerschoenen en de winterschoenen die nog uitgepakt moeten worden. Ik wacht nog wel ff totdat die summersale is afgelopen.. :)
|
Winterschoenen...?!?
Pff, ik draag gewoon het hele jaar door dezelfde schoenen. Waarom zou ik dat niet doen...? |
ik koop geen winterschoene.... doe het hele jaar met me schoentjes
|
hm, ik vind mijn allstars af en toe toch net iets te koud voor de winter ...
|
Pf. Ik heb nog goeie schoenen voor de winter.
|
Citaat:
Nee, sorry. Zoiezo, tegen die tijd kunnen je schoen alweer onhip zijn.....en dat kan echt niet he. |
Tenzij mijn moeder ze me geeft, ga ik echt geen winterschoenen kopen. Ik ben me daar gek. Die van vorig jaar passen nog uitstekend, net zoals die van het jaar daarvoor, en die van het jaar daarvoor, en die van het jaar daarvoor, en die van het jaar daarvoor.
|
Gewoon kisten, of blote voeten.
Binnenkort maar eens nieuwe schoenen halen, kisten vallen uiteen, New Rocks ofzo :]. |
win-ter-schoe-nen ?
zomer: dunne sokken in kisten winter: dikke sokken in kisten |
in winkel waar ik werk,komt elke week een gigantische lading winterschoenen binnen en wordt al heel veel van verkocht ;) :eek:
|
Citaat:
|
Ik heb nog gewoon 2 paar skateschoenen, kunnen nog prima een jaartje mee
|
Citaat:
Dr.Martens, 't hele jaar door. |
kheb net nieuwe skate-schoenen...die overleven de winter ook nog wel...
|
die doc.martens is dat niet ONGELOOFLIJK warm :confused:
Ik heb met dit weer liefst slippers aan :p |
Citaat:
|
maar jij draagt ook niks anders :)
|
Ik heb vorige week 2 paar schoenen gekocht.
Laarzen en pumps. Die laarzen zijn nu echt nog veeeeel te warm, maar ik moest ze hebben! |
wat voor laarzen en wat voor pumps :p
Ja i know ben gewoon nieuwsgierig :D |
Citaat:
En die pumps heb ik besteld en nog niet binnen, maar die zijn ook met punt en met iets hoger hakje (2,5 cm) en de voorkant is... gerimpeld? :confused: |
Gympen en instapperachtige schoenen heb ik nog
gewoon, laarzen koop ik misschien later ivm gebrek aan geld en leuke laarzen. (maar goed, ik heb er ook nog niet echt naar gekeken ed) |
ik wil zwarte dr martens tot mn knie
ik wil de nieuwe allstars, die hoge ik wil nieuwe etnies en ik wil ook vans maar ik heb geen geld een van die vier zullen wel m'n winterschoenen worden ja (y) |
Citaat:
(had 20 gaats Undergrounds :| ging erg lekker met broeken altijd :p) |
mwoah.... ik koop skateschoenen denk ik voor de winter ... maar misschien ook niet... winterjas is belangrijker ..
|
Citaat:
maar ik denk dat ik mn benen breek, ik ben nogal lomp, loop altijd op gympen ;) |
Ik heb schoenen die ik vaak het hele jaar door draag. Okee, als het zo heet is als nu, ga ik geen lange laarzen aan doen. Maar ik heb geen speciale open schoentjes voor de zomer, en warmere schoenen voor de winter.
Ik heb meestal skateschoenen aan, zomer en winter. |
Nee ik heb nog geen nieuwe... ik kijk wel wat voor soort ik wil :)
|
dr martens en puntschoenen, gaat goed. zomer en winter.
|
ik loop al anderhalf jaar op mijn lichtgewicht-kisten.
en de zolen beginnen aardig te slijten, dus misschien deze winter (dan heb ik ze 2 jaar) een nieuw paar. |
veel mensen met kisten en skateschoenen zeg :eek:
|
uhh
ik heb schoenen in de zomer-uitverkoop gekocht...maar die ga ik pas in de winter dragen |
ik heb twee paar skateschoenen, die het in de zomer en winter goed doen maar ik had tijdje terug wel een stel hele leuke gezien die ik eigenlijk nog wel erbij wil...
|
Ik heb 2 weken terug zwarte puntlaarsjes van Bronx gekocht in de uitverkoop. Maar dat was omdat ik die toevallig tegenkwam en ze heel goedkoop waren. Heb nog niet echt gekeken voor winterschoenen, maar wil nog wel iets nieuws.
|
Ik heb deze zomer nieuwe dc. Martens gekocht, vrij hoge. En die heb ik vandaag nog aangehad. Ik heb geen echte zomerschoenen eigenlijk. Hou ik niet zo van.
|
ik loop zowel in de zomer als winter in mijn legerkisten.. zitten wel zo lekker enz..plaatje:
http://www.argoss.co.uk/pictures/bri...saultboots.jpg |
Mijn adidasjes zullen ook wel nog gaan deze winter,en allstars voor de warmere dagen. :o
|
mn dr.martens gaan nog wel een jaartje mee (nee, kben geen alto)
|
Ik heb dr martens die nog wel een jaartje mee kunnen.
|
t wordt eentonig, maar ook mijn dr martens kunnen nog wel ff mee :p
|
mijn doc's gaan nog wel een jaar mee (hopelijk langer) mja ik heb ook maar 4 paar doc's ;)
mn kisten doen t ook wel goed denk ik kheb 2 paar skateschoenen die makkelijk kunnen in de winter ik heb nog laarzen met een hak die ook wel warm genoeg zijn in de winter en als het toch iets warmer wordt heb ik altijd nog wel 3 paar gympen achter de hand dus nieuwe winterschoenen? neuh, dacht t niet. (ik heb heus geen schoenentic :o) |
Ik heb ze nog van vorig jaar. Als ik opeens veel geld blijk te hebben dan zal ik wel op zoek gaan naar nieuwe, maar ik denk dat dat er niet van komt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |