![]() |
audio-topics!
hee ik kreeg net een supergoed idee, waarom doen we niet een soort spelletje dat iedereen een topic uitkiest en dat dan voorleest, en dat dan opslaat en online zet? dan krijg je echt supergrappige dingen!! dus lees allemaal een topic hard op voor en maak van dat topic een audio-topic!
|
waar willen we al die files van 15 mb gaan uppen?
|
Ik heb pas een goed idee.
laten we dat niet doen :p |
op onzin is zoiets achtigs al eens gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
En bovendien luister ik liever naar muziek dan naar een of ander figuur dat een topic voorleest. :D Maar toch leuk dat je ehh... initiatief toont ;) |
Citaat:
|
JA, WAT LEUK!!!!
:confused: :) |
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: |
Als je dat geeneens kan voorkomen, dan dient je computerbewijs maar afgenomen te worden. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik wil dat best doen.
Als ik naar de wc ben geweest, heb avond gegeten, heb geslapen, ben afgestudeerd, de wereld heb gezien, 5 kinderen gebaard heb, de was en de strijk gedaan heb, dan kan ik vast wel ergens een gaatje vinden. Misschien. |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan ook de file associaties bij windows media speler laten, en losse bestandjes openen door erop te rammen met de enter toets (vermits je windows commander hebt.. eh.. total commander heet het tegenwoordig.. http://www.ghisler.com) |
oke topicstarter begin maar :P :confused:
|
Citaat:
|
Ik wil best wat zeggen hoor, maar ik snap niet precies wát... ik moet een topic voorlezen? Dat is een beetje veel he... een vraag stellen ofzo? Dat de ander dan antwoord en een nieuwe vraag stelt? Zoiets... mja, meer iets voor onzin, maar ok...
Ehm, nu nog 1 probleem... waar kan je .wav files uploaden? En, Zwalelstokje, waarom begin je zelf niet? |
Citaat:
bestand openen ctrl+a enter en voila en ontopic kheb geen mic |
goed plan. denk dat iedereen dat vol interesse gaat beluisteren.... NOT
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |