![]() |
Waar ben jij op 23 Juli 2008?
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=556698
Tja, omdat het daar dan zo offtopic wordt maak ik er alvast eentje :D (smiecht dat ik der ben :o ) Ik hoop tegen die tijd toch al wel Master of Laws te zijn. En een mooi huis te hebben ;) en hopelijk een lieve vrouw :) |
Waarschijnlijk zit ik dan hier thuis, achter deze zelfde computer te telnetten!!! (y)
|
Ergens... (had je zeker niet gedacht he!)
|
op vakantie in mexico
|
Als ik goed doorstudeer ben ik klaar met m'n master en ben ik op zoek naar een baan.
|
op het strand
|
Afgestudeerd jurist, en waarschijnlijk zit ik dan in Zuid-Amerika.
|
Waarschijnlijk ben ik dan aan het soliciteren.
|
In een urn?
|
Citaat:
|
onder een brug in een kartonnen doos
|
Dan ben ik op vakantie in Barbados. (y)
|
Dan ben ik hoop ik geneeskune aan het studeren en op de 23e zal ik dan wel op vakantie zijn.
|
goh mijn topic heeft heel wat tewegen gebracht.
maar ik zit dan net als nu ook waarschijnelijk mij aan mijn 2e hobby te wijden.( zie sig) |
uhm, thuis of op vakantie
|
Op vakantie he... en ik neem aan dat ik dan nog volop aan het studeren ben.
|
in het buitenland, waarschijnlijk
|
Weet ik veel, dat duurt nog 5 jaar :eek:
|
Wattefoque.. hoe de fok moet ik dat nu al weten, gek !
|
Op vakantie denk ik
|
Dan ben ik achttien, dus dan hoop ik m'n eerste jaar studie in te gaan. Mja, mijn eerste keus ligt nu nog in Groningen bij Vindicat denk ik. Weet ik allemaal nog niet zo zeker. Groningen trekt mij iniedergeval wel heel erg qua stad, en de mensen lijken me ook erg leuk. :) Ik weet nog totaal niet wat voor studie ik wil doen.
En jaja, ik weet wel dat ik pas veertien ben. Maar ik wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben, ook al is dat over vier jaar. Maar dat kan natuurlijk ook nog wel veranderen. :) |
Laten we hopen dat ik dan van de middelbare af ben. :D
Nee, ik hoop dat ik dan met mijn vriend (man? ;)) een huisje heb, en tegen die tijd op vakantie ga.. |
Waarschijnlijk rechten aan't studeren.
|
over 5 jaar umh..nou...
ik ben nu 14 dan ben ik 19 En dan hoop ik te studeren aan een of andere leuke muziek studie! zo :) |
Hopelijk in de VS me master aan het afronden.
|
Citaat:
Nee... maar de kans dat ik in een urn lig is significant groter dan welke gok dan ook die ik nee. |
Bij mn oma, de verjaardag van mn overleden opa 'vieren'. en we gaan 's avonds langs bij mn tante, die dan ook jarig is.
|
Ik zit dan in een appartementje op de Zeilerweg in Amsterdam, op een rood bankje onder een lichtgroene deken met donkergroene stiksels Memory te spelen. Op een zwarte designertafel.
|
Citaat:
|
Als aanvaller in het Nederlands Elftal winnen we het Europees Kampioenschap van 2008.
|
Dan zal ik wel op vakantie zijn, ik heb dan in ieder geval vakantie van school, denk ik. Misschien dat ik dan op mezelf woon, maar dat denk ik niet. Een ding weet ik zeker: Ik ben dan 22 jaar! :p
|
Weet ik veel. Iig niet hier! Is te hopen tenminste ;)
|
Hmm, dat is al over vijf jaar... ongeveer dus... *denkt diep na*
Allereerst ben ik dan 23 en ben ik waarschijnlijk nog wel aan het studeren, maar heb ik even vakantie... Of ik op vakantie ga, kan ik nog niet zeggen ( ;) ). Verder... ehm.. geen flauw idee, m'n leven staat op het punt wederom te gaan veranderen, dus is moeilijk te bedenken waar ik over vijf jaar zou zijn... |
in de goot
|
23 juli... kans is groot dat ik dan op vakantie ben :p
Nou, ik weet wel niet precies wat ik dan aant doen ben, maar 1 ding weet ik zeker: in 2008 ben ik echt niet meer aant forummen, dus maak ik die dag hierow toch niet mee :p BTW: Tis grote bull shit dat dan het forum kapot gaat :rolleyes: :p |
Citaat:
|
samen met mij dus chaos :p moeten we wel ff afspreken waarzo he, in rotjeknor of in spijk?
|
dan ben ik jurist
|
in het buitenland, laat ik frankrijk hopen :)
|
Dan ben ik 22 :eek:
Weet ik veel... laten we hopen dat ik dan iets leuks aan het doen ben. :D |
Op vakantie waarschijnlijk, als het goed is ben ik dan aan het studeren dus of ik ben bezig met examens of op vakantie denk ik (tis nog zo ver weg, kan ik me nu nog niet druk om maken hoor :) )
|
Citaat:
|
Over 5 jaar kun je niet meer om me heen...*kuch*
En nee, ik heb geen plannen om me vol te vreten :rolleyes: |
Ik denk niet dat ik dan nog op dit forum zit...
Over 5 jaar ben ik afgestudeerd. De rest is een grote zwarte vlek.. |
Citaat:
|
Geneeskunde aan het studeren, maar dan ben ik lekker op vakantie. Of ik zit in m'n supergrote relaxte appartement met balkon ;)
|
Citaat:
|
het valt me wel op dat iedereen hoge opleidigen volgt/wil-/gaat volgen.
|
Dan ben ik net klaar met mn studie rechten (als alles goed gaat) en dan ben ik me waarschijnlijk klem aan het zuipen :D
|
hmm... 23... ik heb dan ws mn master voor psychologie en vier dat op een of ander eiland :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55. |