![]() |
Shoetime
zijn er hier mensen die bij de shoetime werken???
Ik werk sinds april in valkenswaard en vindt het eigenlijk steeds leuker om te doen :D Contact met de mensen,lekker hele dag beetje zeveren :o en telkens de nieuwste dingen die je binnenkrijgt met de vracht,je zit er met je neus bovenop (wel slecht voor je beurs :p ) Ga komend schooljaar bbl opleiding doen en blijf dus daar werken 4 dagen per week :p Iemand slechte ervaringen bij shoetime of juist leuke??? tell me :D |
Ik woon in Valkenswaard...
maar de shoetime?? |
meer info please :)
|
ja na maand reactie wow :eek:
|
Ik werk er... (bij ons het heet nog Massa Schoen; nee wij hebben geen mode... klein filiaal) en ik vind het.... K*T WERK!! Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaat het daar. En ik gebruik niet zo heel erg snel het woord haten... Ik heb zin om elke schoen die ik zie in tienen te hakken/snijden/scheuren. Vaak heb ik zin om de kinderen die in de winkel komen flinke dreunen te geven; eigenlijk meer hun ouders die er niks van zeggen als zo'n klotekind schoenen uit de rekken trekt.
Ik ben ook op zoek naar ander werk (wil dan pas hier weg; kan het geld wel gebruiken), maar dat valt vies tegen :( |
jah vervelende kindere heb je hier ook ;) maar ik heb nog steeds erg naar me zin :)
|
Ik ben blij dat jij het wel naar je zin hebt :)
|
heb ook leuke collegas,erg veel lol mee dat scheelt misschien :confused:
ik vindt het gewoon leuk om te doen,dag gaat snel om dus :) |
Collega's is het enige leuke bij mij :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |