![]() |
Pennywise - God Save The USA (uit op 9/9)
Hun Promo MP3tje.
http://www.epitaph.com/_lib/stream.p...07.mp3&id=3807 Wat verwachten we en wat vinden we van de MP3? Ik verwacht een leuke CD. En 't MP3tje is ook wel ok. |
Is 't zo'n groot mp3tje?
|
Dat mensen hier nog psyched over kunnen zijn is beyond me. Ik luister die shit vanavond wel.
|
Citaat:
|
Volgens mij heeft DeadNation het al eerder gezegd: ze maken al jaren dezelfde muziek. De hooks zijn hoogstens wat langer, maar geef mij maar Open Door ofzo.
|
tklinkt leuk ja maar gigantisch standaard pennywise
|
agree met bovenstaande posts. :o
|
pennywise is cool :o
|
de hele cd is al een tijdje te downen.
Ik ken niks van ze, 1 nummer geloof ik. Ik heb er ook geen interesse in om ze verder te leren kennen. |
Citaat:
|
indd...cd heet van from the ashes, en dit nummer god save the usa (tenminste, als de info die realplayer geeft juist is)
vind het wel een leuk nummer moet ik zeggen, niet super maar wel ok. |
ik vind 't een bagger ceedee, te zacht, niet zo snijdend zoals 't was. Er staat maar 1 catchy nummer op; God Save The Usa
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
wel cola, slecht he? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmz..
God Save The USA, vind ik wel een lache nr. Ik heb from the ashes... hij is wel ok. Maar zkrz niet het PW niveau van Land of the free, Full Circle of About time... |
Citaat:
|
wat een vreselijke titel
|
ik vind het geen goed nummer
|
pssst. ontopic blijven he.
Pennywise, tja ze zien wil ik nog wel een keer maar die cd downloaden hoeft van mij niet zo eigenlijk. Niet zo veel interesse in. |
beetje saai
|
Ik dacht eerlijk gezegd dat 'from the ashes' ofzo hun nieuwe cd was.. :confused:
naja, zoveel verstand van Pennywise heb ik niet. ;) |
Ik vond ze echt SCHIJT op pukkel en ik heb niet zoveel behoefte meer aan die nieuwe cd. Denk ik.
|
ik verwacht er niks va
|
Pennywise moet het van de teksten hebben.
En ik koop de cd omdat ik vind dat ze goede teksten schrijven (y) |
yeah :cool:
En als Pennywise standaard is, wat de fok is good charlotte wel niet :rolleyes: |
Citaat:
Perfect People My Own Country Greed En owja.. laten we hem niet vergeten: Fuck Authority Dat zijn echt beduidend vette PW nr's, vooral om de tekst. |
Ik heb de cd vandaag geleend. Live in de Melkweg vond ik een behoorlijk indrukwekkende show. Nog altijd zo sterk live, na 5 albums. Klasse-band.
tja. ik ga hem zo luisteren. SPanned he. Zal ik jullie nog meer vermaken met nutteloze info? 'Banaanbetekent in het arabisch vinger'. |
Ik heb hem al een tijdje geleden gedownload, en hij is echt de moeite waard. Volgende week haal ik het origineel (y)
|
Citaat:
A word from the wise Pennywise Unknown road About time Full circle Straight ahead Live @ the key club Land of the free From the ashes |
Ik heb ook een stapel bootlegs, die zijn niet zo overtuigend :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |