![]() |
ballenangst :D
heey allemaal ,,
het klinkt misschien raar of misschien ook weer niet ik weet het niet maarja, als ik het koud heb dan is je ballenzak meestal gekrompen he... das heel normaal maar bij kan me rechter bal kan ik gewoon me lies in duwen en ik weet niet tot hoever!!!wil ik ook niet weten ..... eigenlijk welhet kan ook gewoon uitzichzelf naar boven gaan maar ik wil weten of er kans is dat ie in me maag terecht kan komen ofzoo... |
Hij kan niet in je maag komen hoor :) Daar hoef je absoluut niet bang voor te zijn dus. Ze kruipen alleen wat naar binnen omdat het te koud is, binnen is het lekker warm.
|
Nee joh, ben jij gek. Er is niets mis met je naar mijn weten (vader is uroloog). Ik zal het vanavond nog even navragen maar ga er maar van uit dat het niets is om je zorgen over te maken, volgens mij is dat gewoon normaal! Maak je alsjeblieft geen zorgen, vanavond/ morgen heb je zekerheid.
|
eehm maar hij zit dan wel echt eehm hoe kan ik het uitleggen waar me schaamhaar zit...
|
Citaat:
Wat ik me wel afvraag, hoe kan jij het nu koud hebben? :confused: |
ok thnx.. aardige mensen hier trouwens:D
|
Citaat:
|
op vakantie in zee bevorbeeld
|
is wel warm ja om het nu koud te hebben ;)
Maar geloof je wel als je in onzekerheid zit,maar er is vast niks met je aan de hand (y) Maar wat heeft de zee ermee te maken??? :confused: de kou vant water of wat? |
Das volkomen normaal
|
Citaat:
|
dat je kloten onder je huid kruipen, mag eigenlijk niet meer kunnen. Mijn linker bal heeft/had ook soms spontaan actie om onder de huid te komen, en das slecht. Zorg er in ieder geval voor dat ze gewoon in je zak blijven. En dan je scrotum krimt, das niet erg ofzo.
|
Citaat:
|
Jullie praten langs elkaar heen, je moet wel een ''krimpzak'' kunnen krijgen maar je ballen moeten niet verder richting je buik naar binnen kunnen..teminste niet meer voglens mij
|
Citaat:
Citaat:
|
is de uitslag al binnen van de uroloog?
|
Als het goed is is het in je zak een aantal graden koeler, das beter voor de zaadproductie, aangezien het in je lies te warm is.
Je kan ze er wel induwen, maar dan rollen ze er na verloop van tijd gewoon weer uit. Mijn advies: laadt ze lekker hangen ;) |
dus geen kans dat ie in me buik terechtkomt want ik ken een jongen namelijk en die heeft maar 1 bal (ongeluk) heeft en ik wil niet zoals hem eindigen
|
Citaat:
|
ok dus ik kan nu gewoon in het water springen zonder te hoeven nadenken dat dat ding in me maag schiet :D JIPPIE :D
|
ik ga nu ff zwemmen :D ben terug max 6 uur dan wil ik wel graag dat antwoord van de prof:D
|
Uitslag: no problemo. Niets aan de hand, geen zorgen, plons maar lekker. Je ballen zitten vast en kunnen dus ook niet zomaar "verdwijnen".
Trouwens, een bal verliezen gebeurt ook niet zomaar. Moet een erg ongeluk zijn geweest of prostaatkanker. Het pijnlijkste wat je kan hebben is dat je ballen gedraaid zijn, naar mijn weten één van de pijnlijkste dingen die een man kan meemaken. Krijg je meteen een spoedoperatie. Maar mocht dat ooit eens gebeuren, heb je het vanzelf door ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13. |