![]() |
Nieuw energiedrankje: Nalu
Het is er inmiddels al weer ff, maar ik heb het gisteren voor het eerst op. Dat het zo lang geduurt heeft komt onder andere door de kleur. Groen staat me altijd een beetje tegen als drank. Ik vind groen een beetje chemisch kleurtje. Maar goed, toch maar meegenomen. Ik heb het toen niet helemaal opgedronken, twas echt ranzig. Alsof er een hoop chemicaliën, kleurstoffen etc. door elkaar gemengd zijn. Coca-Cola kan zich beter maar met Cola enz. bezighouden.
Wat zijn jullie ervaringen? |
Citaat:
Ik ga het niet proberen, ten eerst lijkt me zoveel cafeïne niet goed je lijf (of iig MIJN lijf), ten tweede mag ik niet zoveel additieven (zeker niet in een keer), ten derde hou ik niet van citrus-drankjes :D |
Ik heb er nog nooit van gehoord. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo ziet het er uit :) |
voor een kleiner flesje betaal je meer dan voor gewone extran ...
waarom dan dat kopen ? |
ik vond m persoonlijk, uhm tja, uhh vaag ,vies en n beetje niet erg lekker, na een half fles maar weggegooid...geef mij maar red bull. Of in n noodgeval Xi
|
Ik heb hem nog nooit gehad, kwil het wel een x proberen.
Waar heb kun je ze halen? |
Dat ziet er bijzonder smerig uit.
Ik hou het wel op van die oranje sportdrank.... AA ofzo... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zag hem idd laatst bij de pomp en ook al bij de AH.
Ik heb in principe niets tegen de kleur en wil het ook wel gaan proberen maar als ik hier zo de reacties lees is het niet veel soeps.. |
Ik kan sowieso niet van die energiedrankjes drinken (krijg ik ontzettend last van m'n tanden) dus helaas. ;)
|
t flesje ziet eruit als een fles afwasmiddel :confused:
|
al die dure energie drankjes van bekende 'merken' zijn toch gewoon allemaal hetzelfde.
En de meeste geven je niet eens energie. Kzal straks wel een stukje tekst quoten waarin staat waar je precies op moet letten wil je een energie drankjen kopen dat ECHT werkt. Kga nu eerst ff terug me bed in, heb slaap :o |
ik werk bij een tankstation en ik zie heel veel mensen het kopen, dus het zal wel ok zijn...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
jah ik ken dat spul wel jah!
staat een fatastisch belachelijk verhaal op de achterkant: RIDE THE ENERGY WAVE! :D |
Uhm, 80% blaat hier maar wat terwijl ze nog nooit een slok gehad hebben.
Maar het is dus wel te drinken, naar mijn mening. Ook heeft een heerlijke wakker-makend effect, maar dat mag ook wel met een overdosis cafeine. Verder zitten er genoeg vitamienen in om een dagje fruit over te slaan. Het smaakt naar groene koffiebonen met zoetstoffen en kleurstoffen, wat nog hyperactiever maakt. De perfecte afwisseling voor Golden Power/Red Bull. (y) :P |
Citaat:
For thousand years, people from the Pacific Islands have been using the natural energy of the sea to ride the waves. Nalu, the Hawaiian word for the surfing motion of the waves, is a vitalising drink with fruit juices, caffeine from green coffee beans and vitamins to help keep you going through the day . :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
niet leuke up (n).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |