![]() |
spijt?
Heb je wel eens iets gedaan met sex waar je spijt van had? en wat was dat?
|
Ja
|
Citaat:
|
jup
one-night-stand zonder gevoel veel te moe op een gegeven moment lag ze aan een slappe penis te sabbelen doek nie meer... dus... |
iemand gekust uit eenzaamheid alleen was hij wel verliefd en ik niet
vond ik achteraf gezien wel stom van mij |
Three week stand....
Meisje waar ik eigenlijk niet zo veel voor voelde maa me toch op 1 of andere manier aantrok. Altijd zwaa ruzie met er gehad, konden elkaar niet uitstaan. Hield opeens op en toen hebben we drie weken wat gehad. Sindsdien weer exact tzelfde. Tis alleen dat ik drie jaar ouder ben dan zij dus had moeten onderkennen dak er pijn ging doen en dat t toch mis zou lopen. Heb ik spijt van ja. Is nog wel meer, maar heb ik goed voor mezelf verstopt :D |
ja, dat was toen mijn ex en ik het uitmaakten.... waardeloos. dat had ik niet moeten doen!
tip van 3rd Rock: geen sex meer hebben op de dag dat het uit is/gaat |
Nee.
|
Ja.
|
Citaat:
Same here |
Citaat:
Ontopic, JA, stomme dingen gedaan. |
Ja...
Toegeven aan mijn ex toen ik eigenlijk geen zin had. En ik bleef geen zin hebben, dus dat was stom. En niet bepaald fijn. |
Ja, seks hebben terwijl je niet wil is echt verrot... heb ik echt spijt van.
|
Ja
|
Citaat:
|
ik vind dat dus echt vreemd. ik heb een hele lieve vriend en als ik geen sex wil of hij doen we het niet.
als we iets proberen wat geil lijkt en later toch niet zo blijkt te zijn na dan doen we dat dus niet. dus mijn vraag aan de gene die sex hebben gehad waar ze geen zin in hadden waarom laat je het zo ver komen? vrijwillige verkrachting lijkt het ik zelf eigenlijk nog nooit spijt gehad ergens van. |
ik heb spijt dat ik met een ex van mij sex heb gehad.
|
Ja, en dat was echt niet fijn. :(
|
Op dat bewuste moment had ik alles behalve spijt of geen zin .. maar daarna des te meer.
|
nope :)
|
dat ik na het uit was met mn vriendin ik er nog 2x sex mee heb gehad
|
anaal.. deed pijn.. maar niet doorgezet.. dus was niet heel erg..
|
Nee, nooit.
|
nee, absoluut niet.alles weloverwogen en goed doordacht gedaan alvorens er aan te beginnen (y)
|
Citaat:
|
Ik heb er niet echt 'spijt' van, want ik kon het zelf ook niet weten, maar beter opletten de volgende keer kan wel :o .
Het zat zo 's avonds gewoon leuk en alles en toen we naar bed gingen licht uit en alles en het was de bedoeling dat we gingen slapen maar we zijn zo ongeveer de hele nacht doorgegaan en de volgende ochtend was alles rood (yak!). |
dat ik te weinig sexheb gehad tot nu toe :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb alleen spijt van een kwal van wie ik toen nog niet wist dat het zo'n vreselijke opportunist zou zijn. Gelukkig heb ik alleen met hem gezoend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja...een paar keer zelfs...met verschillende jongens...
ik ben niet zo goed in nee zeggen...vind ik altijd zielig... en als een jongen dwingend en opdringerig gaat doen durf ik niet van me af te slaan, dan geef ik maar gewoon toe :confused: ik ben veel te zachtaardig ja :( |
Annuhhhhh, helpt totaal negeren dan ook niet?
|
Citaat:
Hij is wel de hele tijd aardig voor me etc. Maar als ik dan zeg dat ik niet verder wil. Dan zegt hij, 'Okee, jou beslissing'. En daarna blijft hij toch nog steeds een beetje doorzeuren. Waardoor ik uiteindelijk toegeef omdat ik het zielig vind voor hem. En dan achteraf weer spijt.... |
Ehm... sorry dat ik het zeg, maar dat is niet erg sympathiek van hem, hebben jullie het daar al eens over gehad?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ben ik toch stom... kan niet eens nee zeggen als ik iets niet wil..... :( |
Citaat:
Probeer maar gewoon es, en hou vol. Ik heb een leuk motto: Het moet natuurlijk wel leuk blijven. Waarom zou je sex hebben als je geen zin hebt? Kom op man, sex heb je samen ne niet alleen omdat het anders zo zieig is voor de ander! |
Ennem, 'ik vind het niet leuk als je zeurt om sex, want dan geef ik toch alleen maar toe uit medelijden'. Desnoods zeg je het op msn, dat is een stuk makkelijker.
|
Danjewel jullie twee.... ik ga het volgende keer gewoon zeggen als ik niet wil! Ben benieuwd hoe hij reageert....
|
Citaat:
|
Absoluut niet. :)
|
Lijkt me vrij vervelend als je geen zin hebt, maar goed.
Ik en zij vroegen dan ook netjes "heb je zin?" :) Spijt.. nee, niets gedaan tegen m'n zin eigenlijk. |
Citaat:
Als mijn vriend nu seks wil en ik niet, zeg ik dat duidelijk. Gaat hij door zeuren, dan zeg ik het nog duidelijker. Soms gaat hij dan heel sip kijken, kan ik echt niet tegen, dus loop ik naar een andere kamer. Ik geef niet weer toe aan iets dat ik niet wil. |
En dat was je vriend die je dat aandeed? Niet uitgemaakt?
|
Ik heb er wel spijt van dat ik een keer sex had met een jongen die een vriendin had. Ik had dat meisje heel erg verdrietig gemaakt.
|
waarom doe je dan zoiets hee..echt triest
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |