![]() |
Ben ik nou de enige die dit niet snapt?
Ik zag net de nieuwe clip van Di-rect voor bij komen - Rollercoaster- maar ik snapte het doel van die clip niet :S ze sloopte de hele kamer en daar bleef het bij!
Ik snap het echt niet :confused: Jullie wel?! |
Ik ken 'm niet. Maar 't klinkt wel heel zielig :).
|
Ik heb nog nooit een clip van Di-Rect gezien die ook maar ergens op sloeg. Met als dieptepunt die clip van dat vorige nummer....met die helicopter. Argh, wat was die tranentrekkend slecht.
Gebrek aan creativiteit heet zoiets. |
Jah She was best wel heel erg! Maar ik vind deze er ook verschrikkelijk uit zien :) Ben blij dat ik het op cd heb en niet zo vaak die clip hoef te kijken...
|
Die vorige was echt lelijk en nep :o nieuwe nog nie gezien.
Ik vond Just the way wel geinig :) |
Heb hem niet gezien, maar misschien is de clip zoals de clip van het liedje vand e Kreuners- Meisje Meisje, in deze clip bevredigt een meisje zichzelf gewoon heel de clip lang, en voor de rest gebeurt er niets... Misschien om te verkopen gewoon ??
|
je bent misschien niet de enige die t niet snapt. maar wel de enige wie t ook maar ene fuck uitmaakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
hehe |
|
wat een KUT nummer zeg
slechte di-rect single!!! ZELFS slechter dan SHE! |
Citaat:
Vroeger :) . |
IEEEEEEEEEEEEE Di-rect
*valt flauw* :rolleyes: Maar eh, sinds wanneer moeten clips per se ergens op slaan? Ik zie zoveel nonsens clips voorbij komen dus. |
als zij het leuk vinden om zon clip te maken, laat ze.
|
@ MikeyMo de tolerante nederlander is toch gevaarlijker dan ik dacht
die clip van di-rect is puur zinloos geweld |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: heb ik niets te zeggen... hè..nou... |
99% van alle clips slaan nergens op. Of vind je een groep negers die met "bitches" en dure auto's ergens op een straat staan wel een clip die ergens over gaat?
Neemt niet weg dat Di-rect zuigt natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
NERD is op mij hoor :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vroegah ging het om een intressante videoclip te maken om een verhaal te vertellen wat bij het nummer hoorde.
tegenwoordig gaat het erom de 'zanger/zangeres' in beeld te krijgen me zoveel mogelijk bloot erom heen, en het verhaal ?? ach dat vinden die pubertjes echt niet intressant meer zolang ze zich maar een beetje kunnen opgeilen ergens aan. |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
goede clip:
prodidy - geen id welke, maar je ziet het uit de ogen van een persoon die snuift, zuipt, kotst, rookt, flirt en wat op het eind een vrouw blijkt te zijn |
Citaat:
ik vond de vorige clip van di-rect heel vet, vooral als ze door de nederlandse (!) politie in de boeien geslagen worden, die clip had pas een goed verhaal (y) |
Citaat:
|
Citaat:
rebelse jongetjes die direct mannetjes :p dalijk gaan ze nog de bloemetjes van de buurvrouw plattrappen :p |
Citaat:
voor geluids overlast zeker ;) |
Citaat:
whahaha..:) |
Fok mensen die de diepgang van een clip van di-rect niet inzien.
D'r zit zo verschrikkelijk veel filosofie achter terwijl ze tegelijkertijd met hints een stukje van de sluier oplichten die nu nog over het samenzweringscomplot tussen George W Bush, een select groepje verontwikkelde aliens en 'de dikke' uit de idols jury hangt. Maarja..sommige mensen willen ook niks begrijpen. |
Citaat:
ilovegerloilovegerloilovehimyesido |
Citaat:
Mosh! |
Citaat:
MOSH! |
Hé die clip ken ik, was laatst nog een item over bij ShowNieuws. Ik vind het maar triest gedoe, ze zouden die jongens op moeten sluiten wegens openbare geweldpleging en vandalisme.
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...84#post6583384 :( |
geweldig hoe dat skateboard de spiegel breekt, over paar maanden krijg je vast zoiets als: Jim/Jamai ft Di-Rect - 'Love won't die'
rock on baby !!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
konten hier, tieten daar... en schudden maar.... hopla!!! weer een nieuwe clip!! |
||| ik ben en wil ook geen alto punk gothic breezah of een wannabee zijn.. ik ben gewoon apart een kleine mix van iets en mezelf |||
|
Citaat:
|
Citaat:
Wauw, dat vind ik stoer: een affaire waar ik niks vanaf weet. Ik hoorde erover, dacht dat het een mythe was..het kon gewoon niet, zoals liefde op het eerste gezicht... maar nu weet ik beter :) Ontopic: hè, nog steeds niks te melden. Traaaaaaanendal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee hoor je mag gewoon jezelf zijn... ontopic: wie kan er een goede clip van di-rect noemen? |
Citaat:
Vond het wel mooi bij de muziek passen.. :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |