![]() |
Het is uit :(
kut kut kut kut..
sorry.. ik voel me zoooo beroerd nou :( lekker boeiend voor jullie, maar ik wou t ff kwijt.. |
Srry meis, maar dit wordt waarschijnlijk gesloten...Het is namelijk een mededeling...
Wel een hele klotige! Knuff! |
Sterkte
Maar wat wil je nou dat we antwoorden op je post? |
:( heel vervelend. Ik snap best dat je je hart even wil luchten :( (y)
@Rubke18: Ze wil het gewoon even kwijt en ik vind dat dat wel mag... maar toch moet ie nu gesloten worden vind ik... (dit is namelijk geen discussie) In ieder gaval sterkte, WiCKeDeLSje!! |
sterkte
|
Sterkte ermee. Hoezo is het uitgegaan?
|
mag ze ook ff der ei kwijt?
ik vind het heel kut voor je ik denk dat als je ff een verhaal geeft ofzo dat deze dan niet gesloten wordt.... tenzij je dat niet boeit :P |
Citaat:
|
How How het is nooit m'n bedoeling geweest om er een kwade reactie op te geven want ook ik heb het al regelmatig mee gemaakt dat het uit is gegaan. Ik weet hoe kut het kan zijn maar geef ons dan wat meer informatie zodat we je kunnen helpen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh sorry vergeten :D
|
*knuffel*
Tis ook net 1.5 week uit met mijn vriendje... En het begint nu echt door te dringen. Mis m echt te erg :( Zullen we samen zielig zijn? ;) |
Dat is klote. (n)
|
Citaat:
|
bij mij is het nu 4 dagen uit :( :(
k*t vakantie.... Maar ja moet ze maar niet vreemdgaan. En toch geef ik nog heel veel om haar, ook al zou ik dat ook niet willen, maar ja.... kunnen we met zijn 3en zielig izjn :p |
bij mij is het nu 1.5 maand uit.
en ik ben eindelijk over hem heen :) jeeeeeej :) dat heeft zo'n maand geduurt. lekkere peptalk weer hier :rolleyes: |
Citaat:
|
Sterkte ermee... probeer jezelf maar een beetje af te leiden, leuke dingen doen met vriend(inn)en enzo *geeft extra kopje*
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon door, je kunt wel even sippen want het is vervelend, maar het leven houd niet op na dat ene vriendje. En daarnaast: als het een kutopmerking is dan hoor ik dat wel van haar zelf, mijn post is namelijk naar haar gericht (en absoluut niet verkeerd bedoelt) en niet naar jou. |
Nou nou wat een vijandigheid :D
|
Citaat:
|
Els-meisje.. :(
Heel veel sterkte. |
Eigen schuld :D :D :D :D :D :D :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |