![]() |
zelfmoord
hoi,
ik wil al heel lang zelfmoord plegen, echt al heel lang. een tijdje geleden stond mijn verhaaltje hier. en ik heb veel positieve reacties gehad, maar toch denk ik eraan om zelfmoord te plegen. de enige met wie ik nog zou willen praten is de vertrouwenspersoon van school, maar aan de andere kant ook weer niet. mijn vrienden kunnen me ook niet meer overtuigen. ik wil niet dat mijn vrienden er pas later achter komen, maar aan de andere kant wil ik het ze ook niet echt vertellen. wat moet ik doen? het ze vertellen of niet? en btw zijn er nog andere mensen die over zelfmoord denken, ik zou er graag mee in contact komen.:) dank jullie, liefs black~light. ps: sorry als dit een vaag berichtje is geworden of als het een slotje word... |
Ik denk meerdere keren op een dag aan zelfmoord, en ben alle mogelijkheden al afgegaan om het eens een keer te doen, maar het komt er toch niet van, en dat is in jouw geval ook zo denk ik.
Dus 3 keuzes: Of je doet het gewoon, en je bent er van af. Of je blijft er over nadenken, en bent altijd depressief. Of je zet het uit je hoofd en probeerd er gewoon nog wat van te maken. Verder worden dit soort topics gesloten omdat het een negatieve invloed heeft op sommige mensen hier op dit forum. |
Wat is niet de bedoeling?
* Zelfmoordaankondigingen. Praten over mag overigens wel * Snij en zelfmoord'tips' ('zo moet je het doen') * Zaken die aanzetten tot (bijvoorbeeld) zelfbeschadiging (zm in dit geval dus) Een topic over de redenen tot zm openen mag overigens wel, dit kan idd een negatieve invloed hebben, vandaar het slot. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29. |