![]() |
te jong om te werken! :mad:
mijn probleem is dat ik 14 ben en echt bijna rood sta terwijl ik nog mensen trug moet betoelen (oeps :rolleyes: beetje teveel aan kleding uitgegeven)
dus ik kijken bij ah etc. nix hoor 16 jaar en ouder allemaal.. k weet t ik ben nog jong maar schijtaan k wil gewoon geld verdienen! heitje voor karweitje vinik dus ook nix :p heeft iemand voor mij een id (behalve aan je moeder gaan vragen of je geld mag of verdienen want ze geeft toch nix..) hope sowe!!!!!!tnx alvast daag miss ik |
uhm,als je rood staat op je 14e al heb je dat dus lekker voor elkaar...ik zou in ieder geval je zakgeld apart gaan leggen en gaan sparen..en dan verder misschien is een krantenwijkje wat ofzo..
alleen ik hoop wel dat je nu alvast geleerd hebt en in je toekomst niet meer zoveel leent want dat gaat dan echt helemaal fout vooral nou alles zo duur is geworden met de euro. |
kan een 14 jarige rood staan op de bank? is mij iig indertijd nog nooit gelukt :p
Ik weet dan niet of je bijna 15 word, maar dan kun je bv gaan werken bij de mac, ac restaurant etc! (folders rondbrengen een idee?:D) |
Citaat:
Ga anders aan je moeder vragen hoe je met geld omgaat... :rolleyes: |
ja maar je kan toch niet rood staan als je 15 bent?!
bijna rood is toch gewoon dat je nog maar 5,54 euro(cent) op je rekening hebt staan?! Ik kan niet rood staan en daar ben ik echt enorm blij mee! dingen die je kan doen als veertienjarige : rozenkwekerij,folders,oppassen en al dat soort dingen... misschien als je bij een attractie park in de buurt woont willen ze je wel hebben voor de schoonmaak van het park o.i.d (volgend jaar als ik 15 ben ga ik de hele zomer in six flags werken misschien :)) |
Citaat:
folders oppassen bij familie ofzo? schoonmaken maar die dingen zijn al genoemd :S sorry. |
media expresse misschien? tijdschriften bezorgen enzo...iets minder doelloos dan folders lopen (sorry)
ik heb daar gewerkt van mijn 13e tot mijn 17e en het was best ok. Verdient ook nog wel aardig... |
Oppassen, folders rondbrengen. Mogelijkheden te over. :)
|
bednkt mensen (bij de scapino is blkbaar ook een mogelukheid) voor jullie liefe leuke aardigge etc. etc. (kwijl kwijl) :confused: ;)
berichtjes nog meer ideen zoals bv in scapino??? tnx! |
Afwassen bij een restaurant. :)
|
14 jaar is te jong om af te wassen bij een restaurant dat is een heel erg gewild baantje en dat krijgt een 14 jarige niet.
bij een bedrijf zwart gaan werken heb ik ook gedaan vanaf mijn 14de beviel goed |
Je kan als 14 jarige wel klusjes doen in een hotel. Gewoon gaan vragen of ze iemand kunnen gebruiken om klusjes te doen
|
In de zomer is er zat te doen bij boeren.
|
Krantenwijk, oppassen, bij een bedrijf van vrienden/kennissen/familie werken, op 't land werken (bollen pellen oid)...
|
Je moet blij zijn dat je nog niet werkt :|
Geniet ff van je vrijheid en geef niet zo fucking veel uit aan kleren, zou ik zeggen. |
ik kan me best voorstellen dat je je verveelt. enigste reden dat ik ga werken is omdat ik me verveel. vrienden zijn allemaal op vakantie. en natuurlijk de beloning van een harde dag werken
|
Ik deed folders, al rond mijn 12e. Verdiende 20 gulden per loopronde van 200 folders. Vond ik wel redelijk (voor die leeftijd en aantal uur lopen)
|
Citaat:
dus je kan het wel proberen hoor. en het is niet echt super werl maar opzich wel gezellig :) en niet moeilijk ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |