![]() |
[specifiek[ studentenvereniging Groningen
Hey mensen, 1 september begin ik met m'n rechtenstudie in Groningen en word ik lid van JFV, de faculteitsvereninging, maar daarnaast zou ik willen weten of er nog leuke verenigingen zijn zonder ontgroening, die iets doen met muziek en computers, zelf hou ik wel van een spelletje en ben onafscheidelijk van m'n gitaar ;)
Kent iemand een vereniging die zoiets voor me kan betekenen? |
Ik zou zeggen: houd je ogen open in de KEI-week...het lijkt mij dat er vast wel iets tussen zit wat je aanspreekt, aangezien Groningen erg veel verschillende studentenverenigingen zijn.
|
Internetcommissie van Mira of zo? En ga eens bij de USVA kijken of er leuke cursussen zijn die je wat dat betreft aanspreken.
|
ik ga niet naar de keiweek, die activiteiten spraken me echt niet aan ofzo... alleen die DJ-cursus kwam het dichtst bij mijn referentiekadertje :P
maar toen moest je er 3 uitkiezen :D |
Usva...genoeg curssussen met computers en muziek enzo, ze zitten aan de Munnekeholm
ze hebben ook elke maandagavond een jamsessie, het is vooral jazz, maar erg gezellig... misschien zie ik je daar wel een keer ;) |
Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor vereniging je zoekt. Maar alleen Vindicat atque Polit en Albertus Magnus hebben nog ontgroeningen. Hendrik, Bernlef en Dizkartes ontgroenen niet op de manier die de kranten haalt. Je wordt alleen ingehuldigd, maar op zo'n manier dat iedereen het leuk vindt en er geen sprake is van machtsvertoon.
|
Citaat:
Ik ben trouwens ingedeeld bij 1 van de 2 theater activiteiten. Nog iemand? :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06. |