![]() |
Winamp
Heeft iemand wellis dat als je een filmpje met winamp bekijkt hij ondersteboven word afgespeeld dus gewoon alles goed alleen op de kop en weet iemand of je er wat aan kan doen
|
interpunctie?
vertaling: Heb je wel eens dat als je een filmpje afspeelt met winamp dat hij ondersteboven word afgespeeld? Ik bedoel dat alles ok is maar dat het beeld 180 graden gedraaid is. verder zou het misschien handig zijn als je tags zou gebruiken, zie hier |
misschien heb je een verkeerde codec?
|
Jah sorry dat van tags had ik niet eht gezien, en mijn post was idd schandalig slecht geschreven voor iemand die naar 5 vwo gaat magoed vertaling is niet egt nodig ofzo:P
misschien heb je een verkeerde codec? duss.......? |
Citaat:
Vertaling: Heb je wel eens dat als je een filmpje afspeelt met Winamp het ondersteboven wordt afgespeeld? Ik bedoel dat alles OK is, maar dat het beeld 180 graden gedraaid is. |
Hmmmm is dit een nieuwe spelling of grammatica controle?
Sorry dat ik geen perfecte zinnen maak het is al redelijk laat, en ik ben moe.Dus als je nu inplaats van gaat zeiken op mijn gramma of spelling gewoon antwoord geeft of niks zegt heb ik er misschien nog wat aan. DANKJE |
kweet niet of winamp gewoon dezelfde codecs gebruikt als media player. als dat zo is, staat vast wel ergens bij Properties 'Flip picture'.
zo niet, http://ffdshow.sourceforge.net .. ik raad trouwens media player classic aan (www.gabest.org) als programma om filmpjes mee te kijken. |
Citaat:
|
Oke dankje, kan ik dat programma gewoon zonder gezeik of paswoorden downloaden en instaleren..?
kheb ook realplayer maar dat schiet ook niet egt op. En ik kon zosnel niks vinden over draaien of flippen of wat dan ook... |
Wat voor soort filmpje is 't? avi? mpg? iets anders?
verder was je fipo duidelijk, dus ik zie 't probleem echt niet mensen... |
Citaat:
x:\Program Files\Windows Media Player\mplayer2.exe |
Citaat:
kunt er zelfs realmedia en quicktime mee spelen met bep codecs (zie www.k-lite.tk). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |