![]() |
[tekening] meisje
vanavond me nog eens beziggehouden met iets te tekenen , kben op het net opzoek gegaan naar een naaktfoto van een meisje (deuh :p ) en geprobeert die dan te tekenen , twas de eerste keer dat ik een persoon teken :)
http://members.fortunecity.com/timpie/meisje.html |
geweldig(Y)!!!!
|
Nie slech... alleen de voeten zijn veel te klein, dat staat niet erg mooi. Verder joah, mooi :)
|
Citaat:
Overigens is het een ontzettend goede compositie. (y) |
mooi! vooral het haar, maar ik vind de voeten ook te klein..
|
Ik vind die onderste (gelige) beter.
Geeft wel een heerlijk klassiek sfeertje. :o |
hijs hel mooi, alleen vind ik de voeten een beetje te klein.
|
is dat een anus ?! :eek:
|
neen dat is schaduw :)
|
Citaat:
|
Heel mooi, vooral dat haar. Ik heb er verder geen verstand van dus zal geen commentaar geven....
btw, waar kan je die foto vinden ąP |
Zeer mooi!(y)
De schaduwen en zo komen heel mooi tot hun recht. Ik vind het wel een beetje jammer van die 'ingesneden' linkerarm. En ik veronderstel dat haar voetjes zo klein zijn omdat ze gebogen liggen? Als dat zo is zou ik met schaduwen iets duidelijker maken dat ze zo gebogen liggen. Als ze gewoon plat naar achter steken denk ik idd dat ze wat klein zijn. Wat voor materiaal heb je btw gebruikt? Houtskool of zo? |
die voetjes zijn idd een beetjeh te klein :)
ik heb gewoon alles op papier getekend met potlood en daarna onder de scanner gelegt en kleurtje opgezet met photoshop :) |
Hijs leuk :)
Maar behalve die voetjes vind 'k de ehm.. billen ook een beetje ver van elkaar af zitten. Of is dat zwarte ertussen schaduw? |
mwa niet echt intresant beeld... saai aangezicht
voeten zien er wat raar uit wat andere al zeiden. maar ik vind de kont er ook raar uitzien beetje uit elkaar getrokken?.. fotoshop bewerking ziet er wel beter uit... |
- Als je de voeten in het midden schaduwt, alsof ze gebogen zijn, vaak zo in die pose, is er geen probleem met de grootte...
- Ik zou iets meer van de benen laten zien, waardoor het meer een geheel wordt - Mooi stijl, vooral in armen en haar!!! Vet goed gedaan, helemaal als dit de eerste keer is dat je een figuur doet!!! |
danku allemaal voor de commentaar :)
ik gaan er wel niets meer aan veranderen denk ik , ik ga gewoon verder oefenen met andere tekeningen grtz timpie |
Heel erg mooi gedaan!!!
|
Ik vind die onderste echt heel erg mooi (y)
Die voetjes lijken me ook een beetje raar, maar als ik naar het geheel kijk valt het me eigenlijk niet zo op... |
Tof.
En de voeten zijn niet te klein. Als je in zo'm houding zit, buigen voeten. Dus lijken ze klein door het perspectief. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23. |