![]() |
Witte bultjes op de rand van mn eikel
Ik heb van die kleine witte bultjes precies op de rand van mn eikel, maar heb nog nooit sex gehad en de dokter zegt dat het kliertjes zijn die vetachtig stof produceren (zie je nix van) en dat het onschuldig is. Zijn er meer jongens die hier last van hebben en wat vinden jullie (meisjes) ervan als een jongen dat heeft?
|
Zou wel kunnen kloppen hoor, heb er wel eens ooit van gehoord iig.
|
Oh :-) Weet ik dat ook weer. Nog nooit klachten gehad (ook niet van meisjes) dus relax.
|
/me kijkt ff in z'n boxer.
nope, geen bultjes :p maar dat zijn dacht ik talgkliertjes ofzo idd, no worries. |
Gewoon talg. Dat is geen probleem.
Je gaat enkel over 3 dagen dood. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja klopt, na ontdekking heb je nog 1 jaar en 3 dagen te leven.
|
Zullen we het bij het onderwerp houden (y)
|
trekt broek uit enzo, nee, niet meer, maar eerst wel (vroegah), en ik leef nog, dus :D
"ik ken iemand den die had een vriend en die had dat ook en toen zei hij het tegen zijn moeder en toen zei ze van ga maar slapen, morgen is het over. Dus toen ie wakker werd was 1 kant van zijn gezicht helemaal zwart en de volgende dag was ie dood!" |
fuck man, dt is een goeie vriend van mij overkomen... :(
Rest in peace, joop |
hahahahahhaaha :D
|
Heeft m'n vriend ook, en hij leeft ook nog hoor:P evenals mijn ex-vriend (en die had dat anderhalf jaar geleden toch ook al... zou hij dan nog niet dood moeten zijn?:P)
|
Toch maar naar L&G :)
|
mijn vriend heeft het niet,hij is 22,maar denk dat je dat als je jaar of 13/14 bent een periode dat hebt en dat het uiteindelijk vanzelf overgaat of minder wrodt.
Het is niet besmettelijk of gevaarlijk of vies dus waarom moet je er zo'n probleem van maken als meisje :confused: |
ik heb het ook! ik dacht/denk eerst dat het een soa is/was. maar jah ik hoop dat jullie gelijk hebben. :(
|
wat ik ervan vindt als een jongen dat heeft... totaal niet erg. t is nix gevaarlijks ofzow en t ziet er nie vies uit :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |