![]() |
Wie vind The Karate Kid ook zo geweldig?
Niemand begrijpt mij! Ik vind de films Karate Kid 1, 2 en 3 echt supergeweldig, maar iedereen lacht me uit...wie is het met mij eens??
|
Alleen karate kid 1, vanwege zn (toch wel een beetje klassieker) status. Deel 2 ging ook nog wel, maar deel 3 was ronduit bagger.
Mr. Miyagi blijft echter geniaal. :cool: |
1 was wel aardig, 2 was niks bijzonders, 3 was abominabel.
Grappig dat je niet over deel 4 bent begonnen, die ook waardeloos is. |
is er dan een deel 4?
|
Deel 4 is THE NEXT KARATE KID.
Zelfs een geweldige actrice als Hilary Swank heeft ooit in dit soort afschuwelijke films gespeeld. |
Citaat:
Oh , en foutje, ik dacht dat Swank in Karate Kid 3 speelde, maar dat was dus 4 , die ik heb gezien :o Die was ronduit bagger. Deel drie heb ik nooit gezien. |
Not me, ik vond 1 geloof ik wel leuk toen ik nog van dat soort films hield.
Nu hoeft het van mij niet meer. |
Oei wat was ik vroeger verliefd op Daniel-san :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar Karate Kid blijft jeugdsentiment. Alle kinderen horen die verplicht te zien (y) Vol klassiekers als "Wax in, Wax off" en zijn beroemde weet-ik-hoe-je-het-noemt karatekick uit #1. Als ik eraan terug denk schiet ik weer vol.... |
Citaat:
Bovendien zei ik 'vroeger' :P |
Citaat:
|
Ik, ik en ik! Hihi, <3 Ralph Macchio. Zo heet 'ie toch? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.fast-rewind.com/kkid/beach4.jpg |
wacht op de reactie van legatus :D
ik vind ze niks |
Citaat:
en Mister Miyagi.. ik wil zo'n opa... :D (y) |
ik ik ik... Heb ze op video staan.. :D
Toevallig was The Next Karate Kid gisteren op de Vlaamse TV. |
Citaat:
|
Hmm...dan toch maar eens deel 4 zien....Mr Miyagi is inderdaad geweldig! Blij om te horen dat ik toch niet de enige ben die het leuke films vind...benieuwd wel hoe ´Daniel-san' er tegenwoordig uitziet...
Denk dat ik eventjes ga zoeken...! |
http://ecards.heavystorm.com/ecard.c...rt&PD=10051825
En hij is nu 41! Kan helaas geen foto vinden van hoe hij er nu uitziet... |
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog steeds herkenbaar ja, vooral die glimlach hier...die andere vind ik minder herkenbaar. Op zijn 41ste vind ik hem er nog steeds goed uitzien ja..! |
Citaat:
|
Hij ziet er best nog wel cool uit voor zijn leeftijd. De mensen die hem graag zien acteren kunnen hem ook zien in the outsiders , een film met hem, matt dillon, Patrick Swazey, Tom cruise, C.Thomas Howell, Rob Low enz.......................
Deze film werd een jaar voor de karate kid gemaakt, in 1983. fact: Wisten jullie dat ralph macchio al 23 was toen hij de eerste karate kid speelde? ;) |
Citaat:
|
Inderdaad :D
|
Logisch, omdat hij nu 41 is en deeltje 1 18 jaar geleden werd gemaakt :P
|
Wat een broekie dan nog op zijn 23ste zeg...
|
mr. Miyagi rulez :o
|
Karate Kid zijn best leuke films ja, hoe een compleet 'watje' veranderd in iemand die een kampioen verslaat tja.. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |