![]() |
Wie weet er een goed FTP programma
...gratis, als het even kan, en makkelijk te gebruiken (*krijgt hoofdpijn van nieuwe programma's op de compu*). ik heb eindelijk een goede host gevonden (angelfire kwam m'n neus uit), maar je kan daar alleen je files uploaden door te FTP-en (ik heb wel wat programma's gevonden, maar die houden er na 30 dagen mee op, en vragen je vervolgens Big Bucks te betalen, en daar heb ik geen zin in :) )
|
BitBeamer
ik geloof niet dat je daar voor hoeft te dokken |
Citaat:
[edit] nee wacht... het wekt wel... maar je mag het ook her maar 30 dagen proberen :( [/edit] |
Citaat:
De 4e link verwijst naar Tucows. Is alleen NIET gratis, kost zo'n $33 |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
* Ftp Explorer
* LeechFTP * Ftp dingetje van de makers van PuTTY allemaal freeware ;) |
Smart FTP natuurlijk!
|
serv-u is uitstekend !
|
leechftp
|
Citaat:
|
/me is ook fan van SmartFTP.
|
|
Of, als je internet explorer hebt, type je gewoon je ftp-adres en dan kun je internet explorer er ook voor gebruiken.
-WJ |
Citaat:
jep dat kan, maar dat werkt voor geen meter, tis traag, als je anoniem kan inloggen moet je een heel gedoe doen om je naam en pass in te vullen |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben het wel met je eens. |
|
Qua FTP Servers vind ik (voor win32) GuildFTPD toch het beste.
+ het is nog freeware ook... |
Citaat:
-WJ --edit-- Heb het ff opgezocht, je kunt het instellen onder extra - internetopties - geavanceerd - en dan ergens passief ftp protocol gebruiken aanvinken |
:eek: de handleiding van het programma dat ik heb gedownload is groter dan mijn nieuwe site! (oke, oke, hij is nog onder constructie, maar ik schaam me wel een beetje :p )
Heb trouwens al een potentiele host op het oog (dankzij een tip van iemand in een ander topic, als je dit leest: thnxs :D ): freerider. Is goedkoop, maarre... heeft er hier iemand zijn site hier ondergebracht? en issie een beetje betrouwbaar (*is paranoïde*) |
Citaat:
|
Citaat:
|
WsFTP Light Edition
|
download.com en kijken onder FTP, zitten meer dan genoeg gratis versies bij (y)
|
Ws_ftp
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.ftpplanet.com/download.htm |
CuteFTP samen met een serial binnenhalen via Kazaa of Fileshare is het best denk ik ;)
|
Citaat:
maar ja, dat kost dan weer geld |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36. |