![]() |
Wat kan wel en wat kan niet?
Wat is hot en wat is not?
Wat kan wel en wat niet? Mag iemand in een struisvogel-kostuum naar kantoor? Mag een jongen in een jurk naar school? Mag de plee-juffrouw van de Hema daar gaan zitten met een trouwjurk aan? Waar ligt de grens? |
De grens ligt nergens, de sky's the limit.
Vrijheid van kleding en zich kleden, dat is mijn opinie.. Ik heb alleen maar respect voor iemand die apart gekleed gaat, grijze muizen zijn niks.. Zolang hij/zij zich er cool in voelt, prima toch?! |
Citaat:
Gewoon elkaar respecteren, al loopt diegene in de meest opvallende creaties: gewoon normaal doen!! ;) (y) |
dit is echt een loos topic
|
Citaat:
|
Maakt mij op zich niet zo veel uit hoe mensen er in hun vrije tijd bij lopen. Maar als mensen ergens aan het werk zijn moeten ze werkkleding dragen en niet, zoals jij zegt, een trouwjurk of struisvogelpak :rolleyes: aan hebben..
|
Wat denk je nou zelf? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Dit gaat nergens over?
|
Citaat:
|
wat niet kan, is kleden zoals mijn vader doet... een donkerblauwe korte (geen 3/4 maar egt hele korte broek) met daarop een wit overhemd wat in die broek gepropt zit, en dan slippers aan met daarin witte sokken die die dan ook nog es tot over zn kuiten omhoog trekt....
en dan zegtie wat over mijn kleding... |
sorry peaceflower, maar dit is weer een mislukte poging tot een goede topic openen
slotje? |
iedereen in uniform.
zelfexpressie is een overbodige luxe. |
Citaat:
|
Dit gaat nergens over.
|
Citaat:
|
Er zijn grenzen.
|
Citaat:
Up. :o Want: dit topic is het niet waard om na 17 reacties al te eindigen. Ik voel dat hier nog een discussie kan losbarsten. |
Dan voel je dat dan verkeerd.
|
Mag iemand in een struisvogel-kostuum naar kantoor?
nee Mag een jongen in een jurk naar school? nee Mag de plee-juffrouw van de Hema daar gaan zitten met een trouwjurk aan? nee |
Citaat:
|
Citaat:
|
Witte sokken; dat kan echt niet!
|
Witte sokken kunnen maar in één situatie, en dat is op de tennisbaan.
|
Citaat:
|
i am back
en volgens mij gaat dit nergens over probeer topics iets gerichter te maken |
of sluit 'm tis maar een idee hoor
|
Citaat:
tja mn inet doet het een beetje erg kut .. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |