![]() |
Lijkt het je nou lekker in deze hitte?
Ik bedoel een leuke vrijparij kan met dit weer toch wel uitlopen in een zwemvestijn! lekker klef aan elkaar plakken door al dat zweet:) persoonlijk vind ik het wel lekker maar wat vinden jullie er nou van?? vind je het geil als je viend of vriendin nou helemaal glimd van het zweet?
|
ja.
|
Nee, ik vind dat dus echt vies ... bah.
|
Weer of geen weer..
|
Mja, ik ben door dit weer half dood... dus heb er nu niet zoveel zin in. Maar zweet op zich maakt me niets uit, vind ik lekker :)
|
Daarvoor hebben ze sex in het water uitgevonden :]
|
lekker over elkaar heen glibberen (y) .
|
Om maar eens even persoonlijke te antwoorden, kan ik stellen dat het mij heerlijk lijkt mijn bezwete lichaam langs dat van een ander te glijden. Oeh, zalig. Ik wil mij afbeulen met dit weer.
|
Citaat:
|
Pffff, ik vind het al erg genoeg mijn eigen lichaam aan te raken nu (maar ja, ik ben niet verliefd of zo, misschien dat ik het dan wel zou willen).
Citaat:
|
nuh niet echt.... het kleeft zo......
|
kleven doet het toch wel, hé?
o_O |
Nehh het is al zo warm...
|
Maakt mij niet zoveel uit of we erg zweten...
|
Altijd. (y)
|
Met een ventilator erbij gaat het best.
|
Zweten doe je toch, dat beetje meer zal het nou echt niet maken hoor ;)
|
Zweten of niet ....
Sex overtreft het warme weer zeker weten... !! :D :cool: |
Zou niet zo'n probleem zijn. Er zijn wel genoeg opties om t iets koeler te maken.
Ventilator, water of gewoon later/vroeger als het wat is afgekoeld |
Citaat:
Zo ging dat toch ? ;) :rolleyes: |
Nou nee, overdag sowieso niet!
|
Ik heb juist meer zin met dit weer...heerlijk :cool:
|
Citaat:
|
Ik vind het niet erg .. het zou veel erger zijn als ik daardoor de hele zomer geen seks met mn vriend zou hebben :)
|
Heel erg geil, vooral als je dan ook nog eens van die zijden lakens hebt, grrrrrrrrrrr
|
Nee.
|
heheh:D
we dachten dat het wel mee zou vallen gisteravond, maar het was idd echt plakkerig maakt het niet minder leuk ofzo, alleen een beetje irritant af en toe |
mwa, niks mis mee hoor...maar wel douchen daarna...hoewel, t is wel errrrug warm nu :D
|
Tis wel een keer gebeurd maar om nou te zeggen dat het dan echt lekker is, ik bedoel, het gevoel blijft hetzelfde maar het plakt allemaal zo..(n)
|
Nee.
Bah. |
Tis te vochtig momenteel, lig je s'avonds te knuffelen en blah alles plakt. NIet fijn... totaal niet fijn.
|
Ik heb vanmiddag gevreeën met fentilator!!
Was wel hip, maar had moeite met hem hard te houden. Als we bezig waren geen probleem, maar de pauzes (n) Ik weet niet of het door de warmte kwam of de wint van de fentilator. Niet echt succes is de concluzie. |
Citaat:
Ma als hij zweet zo wie zo betekent het of hij doet moeite voor je of hij vind het lekker dus dat vind ik altijd wel okej als die dan zweet:D Ma ik heb niks op tegen om met dit weer sex te hebben alleen het kan jammer genoeg niet |
Heeeeeeeeeeerlijk :cool:
(een douche na afloop is natuurlijk wel erg fijn!) |
Nee, daar hou ik niet echt van. :)
|
kdoe aan t gebruikelijke handwerk, maar das ook niet alles... zo warm erna... maarjah, gewoonte he? (slechte gewoonte volgens mij)
|
Ik heb er niets op tegen om met deze hitte te vrijen met mijn vriendin hoor. Misschien wel een beetje plakkerig ja, da's wel een nadeel, maar daar zou ik het niet om laten.
|
nee dan ben ik te loom
wel luie seks, dat gaat er dan nog in |
heet weer lekker :p
sex op een leren bankstel blijft j virendin zo lekker vastzitten op de bank als ze zweet |
ik hou t echt niet vol met dit weer....ben de hele dag duizelig en ben raar aan t ademhalen...als ik sex ga hebben val ik flauw vrees ik (n)
|
Citaat:
|
in de avond ergens in de achtertuin is anders best te doen (y)
|
Citaat:
|
airconditioning (y)
Seks bij een fijne temperatuur terwijl de rest zich een ongeluk zweet :D |
Ik vind het wel lekker, dat geplak :)
Het ziet er ook super geil uit, als de borst van mijn vriend glimt van het zweet en straaltjes langs z'n hoofd lopen. Vooral omdat dat mijn schuld dan is. *klopt zichzelf op borst* :D |
Citaat:
|
Nu ben ik helemaal nat van 't zweet en heb ik best zin :)
Maar ik ben alleen :( |
Ik wil altijd wel sex, ik krijg het alleen nooit... :S
|
niet gedaan maar lijkt me niet lekker
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30. |