![]() |
Wat doe jij in deze situatie?
Wat doe jij in deze situatie?
Jij en je vriendin zijn alleen thuis, je bent van plan om met elkaar naar bed te gaan, je ligt allebei naakt naast elkaar, en dan hoor je voetstappen op de trap... Je vriendin vliegt van het bed af en houdt de deur dicht, net op het moment dat een groep van 8 (!!!) kinderen probeert naar binnen te komen... Wat doe je in deze situatie? Grtz, F |
de deur op slot draaien haar handen vastpakken en verticaal het klusje klaren
|
Gillen dat ze op moeten rotten, de deur blokkeren, mezelf aankleden voor t geval dat..enz..
|
Citaat:
|
8 kinderen? Sicko! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
even serieus dan maar... je doet zelf een handdoek om en verbergt je vriendin achter de deur, dus op zon manier dat als ie opengaat, je vriendin erachter staat... dan zeg je dat je net gedouched hebt en dan stuur je ze wge |
niet binnenkomen roepen.deur dicht douwen, op slot doen en evrder gaan met waar ik mee bezig was
|
Citaat:
|
en als je nou geen slot hebt :)
|
ben het met mijn 2 voorgangers eens
|
Citaat:
|
De deur heeft geen slot...
Ik heb, terwijl ik de deur dichthield (tegenaan leunen + klink omhooghouden) mijn kleren zo'n beetje aangetrokken, zij ook, en de deur opengesmeten en die kindertjes gewaarschuwd niet meer te komen... Ik kon me nog net inhouden ze niet van de f*cking trap af te smijten :mad: :mad: Grtz, F |
Deur dicht smijten, op slot doen, keihard lachen en verder gaan. Geen slot op de deur? Hmm, onder de dekens met gordijnen dicht en lichten uit (als dat nog niet het geval was) verder gaan denk ik.
|
doe net alsof je een plant bent (stil midden in de kamer staan en beetje heen en weer wiebelen)
:D Code:
wat doen groep8 koters in je huis? |
Citaat:
tenzij het een hypallagische uitdrukking is, heb je het verkeerd opgevat |
Even in mijn arm knijpen om wakker te worden. :rolleyes:
Dit hoop ik nooit mee te maken. Ik acht die kans ook erg klein. |
Neej, het waren geen groep 8 ers
2 jochies van 5 en 8 ofzo 3 meisjes van rond de 9/10 2 meisjes van ongeveer 11 en 1 meisje van 13, de jongere zus van mijn vriendin |
Citaat:
|
Citaat:
Voor Amaru's geestelijke gesteldheid zal ik even vermelden dat ik nu wel met Chimera heb gesproken, en dat ik het met hem eens ben dat deze topic dicht kan. Offtopic reacties worden overigens verwijderd. |
waar komen die acht kinderen dan vandaan en waarvoor komen ze???????????:confused: /????????
|
:Dik wou gaan zeggen: "mee laten doen!!" maar toen zag ik dat er "koters" van 8!!!! bij zaten. :eek:
dan zou ik naakt naar buiten rennen, en ze bang maken, dan weer naar binnen en verder gaan :D |
nouwuh....
wat nou je bent van plan met elkaar naar bed te gaan.... Isniej zo leuk als het gepland is:p |
Mag ik weten wat die groep van 8 mensen in jouw kamer wilden gaan doen :D
Dit is echt zo lollig om te lezen haha, ik zie de situatie helemaal voor me hahahaha :D Nahja ik hoop dit iig niet mee te maken :p |
Citaat:
|
Okay, zo zit het precies:
Ik was bij mijn vriendin, we waren naar een feestje van buren van haar geweest, waar die kinderen dus ook waren. Op een gegeven moment gingen wij (mijn vriendin en ik) naar haar huis toe, en de rest bleef bij die buren... Totdat dus ineens die groep kids naar boven kwam, met het jongere zusje van mijn vriendin erbij...... Als ik het achteraf teruglees is het op zich wel grappig, als het iemand anders overkomen zou zijn :mad: Grtz, F |
HAHAHA :D
ik kon de deur niet dichthouden en toen sprongen er 3 kinderen bovenop, maar das mijn ervaring :D ik zou me niet bepaald aan die kinderen storen, ik zou ze wel ff duidelijk maken dat ze hier niet gewenst zijn :D @#%#$OPZOUTEN KLOTE KINDEREN!!!#$#$# :D :D :) ;) :p ja.. denk dat ik dat zo zou doen :) en dan tegen der zusje zeggen, sorry maar ik ben heel ff met je zussie bezig, vraag haar der later maar over... :) ;) |
Haha :) Die reactie was wel leuk geweest ja...
Maar aangezien zowel mijn als haar ouders nogal huiverig zijn over onze 'seksuele ontdekkingstocht' (wat ze vermoeden in elk geval) lijkt me dat niet erg slim. Zij is tenslotte nog maar 15 he, en ik bijna 17 Grtz, F |
Citaat:
Maar zulke dingen zijn idd altijd leuk bij andere mensen hahaha! Daarom kan ik er ook zo hartelijk om lachen :D |
Citaat:
gemeen hoor :) |
Nouw, die waren dus wel benieuwd was "S en haar vriendje" aan het doen waren... :mad: :mad:
|
ik heb dat gehad bij mij ex vriend maar wij lagen bloot op elkaar en toen kwam er ook een boven maar wij zijn gewoon onder de dekens blijven liggen en dede net of we sliepen:):)
|
zeggen dat ze moeten opkankeren
en een paar klappen geven |
Citaat:
|
roepen dat ze weg moeten gaan en blijven als het kan en dan de deur op slot doen..... stomme rotkinderen :rolleyes:
Xx~Druppel~xX |
Deur blokkeren natuurlijk. Het kan ook bloediger, maar ik ga er even van uit dat de kinderen scalperen ofzo geen optie is :D
|
'n broek aantrekke en die kids hardhandig de deur wijzen.... doen ze het tenminste geen 2de keer......... maar ik vind dit topic meer op onzin ofzo horen
|
Ehm... tja...
Ik denk dat ik gewoon dekens over ons heen zou trekken.... beetje knuffelen... ofzow :confused: En dan rustig tegen die maffe kinderen zeggen dat ze ongewenst zijn >>> oftewel "Willen jullie alsjeBLIEFT OPZOUTEN" Alleen is dat zusje een probleem :confused: |
Topic had al niet veel inhoud maar gaat nu echt nergens meer over.
Off-topic geblaat -> Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53. |