![]() |
De officiele scheet-enquete!
Je ligt in je bed, en je laat een ongelofelijke scheet
wat doe je! a)-Je springt uit bed en je opent alle ramen en deuren, terwijl je met luchtverfrisser spuit. b)-Je doet je deken omhoog en je geniet van je eigen geuren. c)-je blijft liggen en gaat slapen. Je zit met een stel vrienden op de bank tv te kijken, en je voelt een ongelofelijk scheet opkomen, wat doe je! a)Je vraagt om stilte, gaat staan en laat iedereen meegenieten. b)Je laat je scheet en hoopt dat niemand het merkt. c)Je probeert de scheet in te houden. d)je gaat de kamer even uit en laat dan een bout. Komt u maar! bij vraag 1 heb ik B bij vraag 2 heb ik A |
C, c?
|
Citaat:
|
1. b)-Je doet je deken omhoog en je geniet van je eigen geuren.
2. c)Je probeert de scheet in te houden. En waar is dit goed voor? |
c
c |
is dit een psycho test?
|
c
c |
C
c |
dit hoort op onzin, ik reageer hier niet op.
|
Citaat:
|
cc :rolleyes:
|
Stoer hoor, wil je nu bewijzen dat je een echte vent bent of zo?
|
Citaat:
|
vraag 1: b
vraag 2: a |
Citaat:
voor je en reageer on-topic. Het doel van dit topic is kijken hoeveel verschil je ziet als je de antwoorden van de dames en de heren met elkaar vergelijkt (y) |
Citaat:
En tis geen domme opmerking, tis een vraag. |
Citaat:
dat is een opmerking, of niet milk? |
Citaat:
|
Citaat:
zo'n soort quasi-feministische opmerking is gewoon irritant. :p |
Citaat:
iK HEB GEWOON GELIJK EN DAT WIL IK WETEN OOK ;) |
Citaat:
Hallo, enig onderscheid van onzin is wel gewenst Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
HALLELUJAH, een medestander ;) |
C C, maar op die laatste wil ik (ja niet zelf verzonnen, maar toch) wel es vragen: "trek es aan m'n vinger" en doen ze dat dan laat ik hem. (Dit gebeurd vooral ondergronds)
|
dubbel b natuurlijk.
|
c&c
|
C&c
|
c,a
|
2 keer c
|
Uitslag tot nu toe van de Heren > 1A: 0 1B: 4 1C: 3 2A: 4 2B: 1 2C: 2 2D: 0 Van de Dames 1A: 0 1B: 1 1C: 7 2A: 0 2B: 0 2C: 8 2D: 0 |
cb
|
Altijd geweten dat ik geen echte man ben. :p
|
C en B. :)
|
C en A
|
Cc
|
Cd
|
1c
2e ik pak mn vriend zn hoofd en laat een ontiegelijk harde ruft in zn gezicht zo hard dat hij de vibraties op zn gezicht voelt. |
ik voeg toe aan deze psycho test:
bij je opa en oma: A:roept hard hier komt n goeie! B:houdt zich stil in n hoekje en bevrijdt zich van de opgehoopte maaggassen. C:sneakt naar de WC. op school: A:terwijl de leraar aan het praten is. B:in de pauze,bij je vrienden(-innen) C: op de WC ,na het invullen van deze antwoorden,weet je NOG meer over je eiegen pschychologische dwalingen... :) |
B
D (inhouden lukt me maar kort haha :o ) |
Is this to be an empathy test? Capillary dilation of the so-called blush response? Fluctuation of the pupil? Involuntary dilation of the iris?
|
BA natuurlijk :D
Van je eigen scheten kun je echt genieten, en als je harde ruften laat in gezelschap ben je gewoon stoer. |
C - c
|
C & c
|
Citaat:
eindelijk iemand die eerlijk is ;) (y) |
Citaat:
|
1q
2y |
C & d :)
|