![]() |
[WinXP] ernstige fout
elke keer als ik de pc opstart staat er:
het systeem is hersteld van een ernstige fout. enb dan kun je zo een foutenrapport verzenden maar er helemaal niks mis. ik sluit de pc gewoon af. en start gewoon op, geen schijfcontrole ofzo. wie weet hoe ik deze melding van foutrapport verzenden weg kan halen? |
Rechtermuisknop op My Computer en dan properties. Nu zit je in System. Ga naar Advanced en Startup and recovery (settings). Automatically restart uitvinken.
|
Dank u hartelijk :D
|
Ja nu ben je er nog niet, maar nu krijg je in ieder geval een blauw scherm als er iets goed mis gaat, moet je de melding opschrijven, bijvoorbeeld IRL_LESS_OR_EQUAL.
Het zou ook kunnen dat je die melding krijgt zonder blauw scherm, dat is een bug van XP. Maar dat zou betekenen dat je direkt na installatie niet naar www.windowsupdate.com bent gegaan, en als dat het geval is zou ik dat maareens gauw doen. :p |
oeh, dat zal ik dan maar even doen dan, heb er wel een paar geinstalleerd maar niet allemaal :o
ben ik er dan nu wel? |
Iig SP1 en dan alle critical en sommige recommended updates, en alle drivers die je kunt installeren.
Daarmee is die bug iig wel opgelost dan. :) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |