![]() |
The rolling stones.
ik heb net kaartjes gewonnen voor the stones en ga er heen. Nu is mijn vraag
maken ze goeie muziek volgens jullie? wil k ff weten. owja weet iemand trouwens wie er in t voorprogramma zit?? |
Méén je dat, komen de Stones naar Nederland? Niks van gehoord nog.
Ok, wederom flauw, maar man, tis een bijna hype.. Wel koel dat je ze gewonnen hebt (y) Voorprogramma.. ik dacht dat ik er wat over gelezen had maar kan het me niet herinneren, sorry. |
Ze zijn heel invloedrijk geweest. Wel paar/aantal gave nummers.
|
lucky you, die kaartjes kosten rond de 80 euro per stuk ofzo
|
Citaat:
|
De Stones zijn gaaf, maar echt belachelijk duur :S
|
Dat zijn toch die dementerende bejaarde rockers die de laatste tien jaar geen fatsoenlijk nummer hebben uitgebracht, teren op vergane glorie en er al lang mee hadden moeten stoppen.
|
Misschien is AC/DC wel het voorprogramma. Tenminste dat zijn ze een hele tijd geweest en binnenkort zijn ze het weer. Maar ik denk het niet want dan had ik het wel geweten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Paint it black is leuk...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doet me denken aan een Simpsons aflevering waarin ze een kijkje nemen in de toekomst. Als je goed kijkt zie je op de studentenkamer van Lisa een tourposter van de Stones aan de muur hangen met de tekst: "Steel Wheelchairtour". Ik vind het een beetje een zielige vertoning worden eigenlijk. Al ben ik wel een grote liefhebber van het oude werk...
|
Citaat:
L1 (die al bij een concert van de Stones is geweest, Praag 27 juli red.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nix anders kunnen? Jagger schijnt een extreem goede zakenman te zijn |
Ik vind de muziek van de rolling stones erg leuk/goed/mooi
De 11e ga ik naar de Kuip. Best duur wel ja, geloof dat ik 60 of 70 euro heb betaald voor een kaartje. En dan zonder busreis en zo ofcourse. En volgens mij ook nog kloteplaatsen want het waren de laatste kaartjes op het postkantoor maar ja, ik heb het er allemaal wel voorover om mijn helden eens live te zien en te horen... Heb er zooooooo'n zin in :) |
Citaat:
Ronnie Wood is een niet onaardige schilder. Charlie Watts heeft zijn eigen bandjes (voornamelijk jazz), en Keith.. tja, die kan niks anders nee. Of hij tourt met de Stones, of met de X-pensive Winos. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in praag waren ze 895 kronen (= ongeveer 28 euro) per stuk (y).. en nog waren er maar 80.000 van de 100.000 tickets verkocht |
Hm, ik ga dus, want mijn vader had 4 kaartjes en het was dus blijkbaar de bedoeling dat mijn zus en ik meegingen. :/ Ik kan niet zeggen dat ik een gruwelijk grote fan ben, maar ik vind het best leuk om een keer te zien en bepaalde nummers vind ik ook wel okay.
|
Citaat:
beter nog had er eentje zelfmoord kunnen plegen, dan waren ze nou tenminste echte legendarisch nee, geef mij maar jonge Rock & Roll zoals the hives |
Citaat:
|
Citaat:
|
the rolling stones hebben zeker enkele zeer sterke nummers, maar ik vind ze behoorlijk oud worden en vraag me af hoe goed ze nog zijn live...
ik ga er wel heen, ene nutcase vroeg of ik zin had om mee te gaan :) ik ben dus beniewd |
Citaat:
|
the stones zijn super goed, ik heb ook kaarten =)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
nogmaals, die gast van de hives doet precies hetzelfde als mick jagger op het podium
|
Citaat:
hoeveel bands zijn er legendarischer als the rolling stones? |
Citaat:
en buitenlanders profiteren natuurlijk van die prijzen.. voor buitenlanders is dat echt spotgoedkoop :p.. (wij zijn er ook met het hele gezin heengeweest.. zou je hier in nederland niet snel doen).. maar dat wil dus zeggen dat die prijzen lang niet zo hoog hoeven te zijn.. de werkkosten zijn gelijk.. vrijwel al het werk wordt toch door nederlanders gedaan (het wordt geheel in elkaar gezet en vervoerd door een nederlands bedrijf).. |
Citaat:
|
De Stones in de jaren 60 tot ongeveer mid jaren 70 waren geweldig, daarna hadden ze echt gewoon moeten stoppen.
|
Ik ben meer van The Beatles.
|
ik ben meer van The Who
|
Citaat:
|
Ja, ik had ook kaartjes gewonnen. Als ik jou was zou ik ze verkopen (of net zoals ik aan je pa geven)
|
The stones zijn gwoon goed, ze kunnen nog rocken en hebben t gevoel nog toch?
maar weet iemand nog wat in t voorprogramma zit? |
Citaat:
|
Nee ze hebben het gevoel niet meer, ik heb ze een paar jaar geleden in Landgraaf gezien en het was ronduit KUT (maar dat is een mening ;) )
|
ik ben met mijn zus en een paar vrienden bij het concert in Praag geweest. mijn zus was ook in Landgraaf geweest, maar ze zei dat dit een veel betere show was.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ohke je bent eruit
|
Wat is jullie top 3 van Stones Liedjes ?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |