![]() |
Iron Maiden wo 5 nov 2003 AHOY
Yeah Iron Maiden speelt :D Geweldige band.
Ze spelen woensdag 5 november in Ahoy. Ik heb me kaartje al gehaald. :D:D:D http://members.chello.nl/j.zuetenhor...Maiden2003.jpg |
ik ben ook van de partij (y)
|
Mijn zus en haar liefdesslaaf zullen daar ook aanwezig zijn.
|
Citaat:
|
Moet ik heen, waren op graspop al geweldig en wil ze zeker weer zien, t is sowieso wat concerten betreft een geweldig najaar
|
stoer, zal es kijken of ik geld heb. moet ik echt eens zien
|
40 Oiro?
|
voor 40 euro kan ik een heleboel andere vette bands zien...
|
ik ben het met skinless neens
|
daar ben ik te arm voor (y)
|
present!
|
Gaat het concert dan wel door? eerst hoorde ik namelijk op de radio iets dat het niet zeker was en later hoorde ik een bericht dat Nicko op 10 september(of was het 9? :D :D ) moest voorkomen omdat hij bijna iemand opzettelijk overreden had.
En dat kan een beste straf worden :( Ik zou graag gaan btw, maar ik weet niet of ik de volgende dag school heb, aangezien het vanaf hier een lang stuk rijden is :( |
Citaat:
|
Ik vind ze niet zo heel vet, dus zal ik meer plezier beleven aan 40 kroketten bij de FEBO.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ooit in een week 24 frikandellen gegeten. Dat was wel oke. Ouders op vakantie is altijd leuk. :)
|
Beetje heel erg veel te duur voor mij :( ,k zou er graag bij zijn namelijk.
|
Citaat:
|
Mwah, ga denk ik maar niet. Maiden is een meezingband en de meeste nieuwe nummers ken ik nog te slecht (albumtour enzo)
Verder vind ik concerten in de ahoy/arena/gelredoom veel minder gaaf dan in een gewoon zaaltje. Aan de andere kant is het wel de laatste keer om Maiden in een gewone tour te zien, hierna doen ze nog slechts festivallen. |
Ze komen 5 november. album is naar ik dacht 9 september :)
En idd, het is een echte meezingband. En DAT is de kracht van iron Maiden GROM! |
je gaat toch niet op een stoel zitten idioot!
maarre aanwezig |
k ben es benieuwd naar de support act
|
Dikke oplichterij die ahoy, kuttent.
|
40 euro :eek: voor een gayband, daar kun je minstens 4 vette bands voor zien!
|
Citaat:
Er zijn ook plekken waar je 7.50 of 5 euro betaald om 2 of 3 bands te zien. veel meer avonden goede muziek. daar ben ik mee eens. |
Citaat:
http://www.xezium.nl/smilies/fuckyou.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan er niks aan doen, ik vind iron maiden gewoon net niks, gitaar gaat wel maar heb ik beter gehoord, gecastreerde zanger, veel te langzame drummer. Dat is voor mij iron maiden. |
Citaat:
|
Citaat:
En voor iedereen die iron maiden wel leuk vind, ik hou ook van jullie hoor :cool: |
Citaat:
|
Ik ga helaas niet. Zijn alleen 3e en 4e rang over en voor die rijen ga ik geen 37,50 en 35,- betalen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar kan je niet over oordelen ;) Ze hebben 3 zangers gehad, Nicko drumt een aantal nummers met dubbele bass... ga eens een keer de DVD van Rock In Rio of visions of the beast lenen van iemand.... En ga anders eens op een ander topic lopen blaten dat alle muziek die jij niet luistert zuigt... *Schop* |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb de shows van Rock in Rio gezien en een stuk van Dynamo, maar ik zie geen dubbele bass. Lijkt me sterk dat hij dat alleen af en toe doet. Nicko is altijd al een singlebass geweest (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11. |