![]() |
(l)
|
Heel lief, dit gaat ze dus lezen?
Zo jah, zou ik niet afsluiten met Khoor het wel van je... Maarja datmoet je helemaal zelf beslissen...Ik lach je absoluut niet uit...Er zijn meer mensen verliefd geworden op iemand van t net...Susses! |
Dat uitlachen kan je wel weglaten in je tekst, iemand die dat hier doet rekenen"wij" (lees: beetje normale forummers + ik) wel mee af. No problemo.
Ik weet wat MSN kan doen, ookal ken je elkaar helemaal niet voor de rest. Daarom kijk ik er ook absoluut niet van op dat je dit doet. En ik wens je heel veel succes ermee. Als je ons maar wel laat weten hoe het afloopt he? |
Oeh, dit is ernstig lief :) (y)
|
Ik denk dat de inhoud van het verhaal eigenlijk wel veel over je zelf zegt. Het is nou niet dat je zegt een brief waar over nagedacht is en die recht naar de juiste persoon is gericht, weinig persoonlijk dus maar ja als jij denkt dat het werkt....
|
Goed over nagedacht en onwijs lief, dat zeker.
Er hangt -voor mijn gevoel- wel een beetje een sfeer doorheen alsof je je tov je omgeving moet verklaren, ipv dat het (alleen?) voor haar is, beetje jammer wel. Beetje domme vraag ws, maar is alleen het stukje onder "Here we go" voor haar, en de rest als uitleg, of krijgt ze alles te lezen? Het is vroeg. :o |
Misschien wel een idee inderdaad om de tekst voor de volle 100% om te bouwen naar haar en niets dan haar haar en nog eens haar. Zij is het belangrijke, toch?
|
oei, dit is wel heel lief hoor. moet je dr zeker laten lezen. laat je ons wel weten hoe het afloopt?
|
Ik zou die stukken van dat uitlachen eruit halen... Maakt het naar mijn idee een beetje onnodig onzeker... Want er valt hier niets te lachen... wel dan?
Verder heel goed verhaal! (y) (y) (y) |
Ik vind het een heel lief stukje! Ik zou alleen het laatste gedeelte veranderen (dat 'Khoor het wel van je'), misschien kan je daar iets anders, heel liefs van maken!
Laat je even weten wat zij ervan vond? :) |
lievig :)
|
Hmm, knap dat je dit doet, zo open - khoop dat het lukt. Kvin het echt top dat je zoiets doet, zo lief, zo open, en ik vind ook romantisch, een liefdesbrief die iedereen kan lezen. Top (y) khoop dat het wederzijds is voor je, ik gun je geen teleurstelling hierin
|
ochgossie, wat liefug!
ik wil ook wel zo'n eigen pagina.. laat je haar reactie weten? |
Hm..
Tja. :). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |