![]() |
X-Mass Festival 2003
Ik heb er nu al zin in, maar ja dan komen er ook een paar goede bands !!
X-Mass Festival 2003: HYPOCRISY DESTRUCTION NILE VADER DARK ANGEL FINNTROLL 17-12: Hengelo 18-12: Rotterdam 19-12: Groningen 20-12: Antwerpen 21-12: Tilburg ik denk dat ik in Rotterdam en in Tilburg aanwezig zal zijn |
Nuja, klinkt wel gezellig maar de bands trekken me niet zo.
|
Citaat:
|
Groningen!@#$%^&*()
|
kga waarschijnlijk naar Tilburg
|
Ga ik heen, k moet vader zien :D, maarre Hypocrisy heeft volges mij afgezegd in verband dat ze een hele tournee met Dimmu Borgir houden
|
HYPOCRISY :HB: :HB:
en VADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! als ik daar nie aanwezig bij ben kank net zo goed trance gaan luisteren hehe |
als ik op de 013 site kijk krijg ik hele andere bands
en ik kan nergens vinden dat het nog in andere plaatsen is en als da wel zo is waar spelen ze in groningen? |
hmm ik raak et spoor bijster met de bands, maar present ben ik zeker!
|
grmlb
wat is dit voor bullshit... dark angel, vader, hypocrisy http://www.013web.nl/detail.asp?1817 lul niet man |
dark angel en vader moeten er ook gewoon zijn
en dan ook amon amarth en dew scented erbij en vooruit hypocrisy voor iels hehe |
naja deicide is ook wel de moeite waard lijkt me zo, zolang ie maar weer geen fans in mekaar gaat meppen :rolleyes:
|
hehe da zou wel een geweldige line up zijn even 4 bands super vet vinden :)
deicide is voor mietjes |
Citaat:
mijn informatie komt van de website van Finntroll |
Mmhh, Rotterdam moet lukken. (y)
|
Citaat:
|
zal aanwezig zijn
|
Citaat:
hmmmmm |
Citaat:
|
lol ielsch
maare gave package! nasty ronnie!!! |
Misery index!!!
|
he kerel ga jij ook wel es naar een concert buiten friesland?
|
Citaat:
|
Nile, Finntroll, Dew Scented, Amon Amarth en Misery Index.. beste line up (y) :eek:
|
Nile, Finntroll en Vader zijn cool, met name Nile...hmmzz misschien een kaartje gaan kopen, zie nog wel.
|
ik zie wel wat ik doe. Heb nile en amon amarth al eens gezien en die zijn de moeite waard.
|
Het is daar veels te gezellig om nog aan bands te denken. Volgens mij heb ik er vorig jaar geen een gezien. Destruction is wel vet...denk dat ik dit jaar voor de verandering in een ander land en op een ander festival ben.
|
X-mass fest is meestal idd barhangen en weinig bands zien ja. En hecht aan die bands die er nu staan maar weinig waarde, x-mass fest hadden ze beter line-up changes fest kunnen noemen.
|
Waar staat marduk trouwens? Die hebben hun serie van 666 opeenvolgende no mercy/xmass optredens toch nog niet af?
|
Citaat:
niet veel, i.v.m financiele en logistieke problemen. af en toe wel eens naar Vera e.d en ik ga standaard naar x-mass |
wat is nu de officiele en exacte line up?
|
|
heb ik al gekeken alleen vraag me ik me af of het klopt...
|
wat denk je ?
|
dat bananen krom zijn
|
Er zouden vast wel wat veranderingen komen, maar X-Mas is nog lang niet hoor.
|
als ik bij de deur ben stap ik metro wel ff binne.
|
Ja en het wordt goed!!! Nile, Finntroll, Deicide, Vader.....en ik gaat in Tilburg...het gaat in elk geval weer gezellig worden en nog goeie bands ook
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |