![]() |
'haar' daar
Ik ben nu 17 jaar en heb al best veel haar bij me piemel. Wanneer kregen julie het en scheren julie het weg??
|
Citaat:
|
Ik vind wel dat je er snel bij bent. :eek: :)
|
ervaringen graag :D
|
er is een groot verschil tussen schaamhaar er om heen en allemaal OP je pik.. dus leg uit..
|
Citaat:
Als het jou teveel wordt, kan je het een beetje korter knippen of je scheert een beetje weg. Helemaal kaal vind ik persoonlijk niet mooi, maar als jij dat wel mooi vindt... doen :) |
heb je wwer helemaal gelijk in andijvie, maar ben net wakker..
mn hersenen functioneren nog niet helemaal ;) |
Citaat:
Zelf kreeg ik rond m'n dertiende ofzo schaamhaar, eerst licht en steeds meer. Rond m'n zestiende vond ik dat er te veel haar stond en sinds dien hou ik het bij (en dat doe ik regelmatig). Ik maak geen figuurtjes (n) ofzo, ook geen streepje :p (nee een man moet wel de orginele vorm aanhouden). Maar ik zorg gewoon dat t niet te lang wordt. |
Eerst kort knippen, en dan met de haargroei MEE scheren, en vervolgens met ijskoud water afspoelen ;)
|
bij mij rond 14e lichtjes en rond 16 gewoon 'normaal', niet extreem veel dus, ik scheer het verder ook niet vind het wel goed zo. Vind het trouwens een raar idee mannen die hun schaamhaar scheren, maarja als het echt veel is en je je er echt aan stoort dan kan ik het me wel voorstellen.
|
ik scheer niet
ik hars :D |
op m'n 11de
en ben begonnen met scheren op mijn 15e ( vriendjes :D ) |
Die reacties in het begin: "nu al?"
Ik zou eerder zeggen "nu pas". Ik heb het al best lang, vraag me niet hoe lang maar zal wel vanaf mijn twaalfde zijn of nog eerder, geen idee. En eigenlijk hou ik het nooit bij, nooit over nagedacht eigenlijk... Misschien wel een idee. Maar ik denk het toch maar niet. |
Ik scheer noch knip en ik vind het visueel ook erg opwindend bij vrouwen als zij de normale haargroei behouden. Over het orale effect van schaamhaar kan ik niet meespreken.
|
Citaat:
|
Waarom? Twee losstaande zinnen. Goed, misschien dubbele punt en hoofdletter na de aanhalingstekens vergeten maar hé, het is vakantie.
|
ik doelde op het begrip sarcasme.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij is het de normaalste zaak van de wereld als je op je 17e schaamhaar hebt, hoor:). Ik kreeg het toen ik een jaar of 13 was.
Ik vind het nooit zo mooi als het helemaal kaal is, dat staat zo... onrijp. Maar als jij dat wel mooier vind, gewoon doen he:). |
Ik mag toch waarachtig niet hopen dat mijn vriend het zakie daar kaal gaat halen...hij is een volwassen man en geen kleuter!
Als je een grote jongen of een groot meisje wordt, dan krijg je daar haartjes. Als je iedere dag goed wast is er niks aan de hand Als je het eventueel een beetje bijknipt is dat ook prime Maar in vredesnaam: wees trots op dit bewijs van lichamelijke rijpheid! |
Citaat:
M'n schaamhaar hou ik kort, ik scheer het niet helemaal weg want dat staat niet IMHO, of je moet al het haar op je lichaam wegscheren :) M'n ballen scheer ik wel kaal trouwens, voelt een stuk prettiger. |
Citaat:
|
ja
|
Je kan trouwens beter elk haartje er individueel uit trekken met een pincet. Kost wat tijd, maar geeft een beter effect
En to poesiefox, haar is NIET vrouwlijk (behalve dat op je hoofd dan) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Idd (y) *eens met Teunster*
|
om maar weer even ontopic te gaan :
ik heb geen idee hoe oud ik was toen ik schaamhaar kreeg eigenlijk, ik denk iets van licht op mn 13e ofzo? toen had ik van dat donshaar en was ik altijd bang dat het zo zou blijven :P Ik heb het een paar keer bijgenknipt maar ik was van plan om het vanavond er helemaal af te scheren (moet je nou met het haar meescheren of neit!?) Maar dat is waarschijnlijk eenmalig, normaal hou ik het gewoon en beetje bij. |
Citaat:
voor een uitgebreide handleiding zie: http://www.sexvraagbaak.nl/sekswijze...heerwijzer.htm |
als ik mijn schaamhaar scheer dan lijkt hij 2 cm langer en dan heb ik nog 1 cm schaamhaar over. ik heb echt een gigantische grote zwarte bos haar. en ook al borst en buikhaar.
ik kreeg schaamhaar toen ik 12 of 13 was ik was dolgelukkig en ik zag maar 1 haar. op 15 of 16 kwam mijn buikhaar. maar gelukkig ben ik blonden dus ik lijkniet over mijn hele lichaam zwaar behaard. |
Nog maar 17 en nu al haar op je piemel, zozo :D.
|
Citaat:
|
Zo'n streepje schijnt vrouwen juist wild te maken!
Bij mij is er 1 op komst heb ik ontdekt... :D |
niks mode, okselhaar bij vrouwen is gewoon 10X KUT, of dat nou 2000 jaar geleden niet in de mode was of niet. als oude romein/egyptenaar zou ik het ook goor hebben gevonden :p tot zover mijn bijdrage.
lol @ chim, cool avatar :p ff mijne aanpassen - fuck, i'm out :( kan nie inscannen :D |
http://www.nucleair.com/images/schaamhaar.jpg
Zeg nou zelf, wat is mooier? Links toch? |
da's scarier dan freddy vs jason man :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*zuchtend grijnst of grijnzend zucht*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |