![]() |
Luchtdicht verpakken?
Hoe kan wiet luchtdicht, dus geurvrij, verpakken?
|
Bij mij zit het in een plastic doosje in een plastic tasje. Geur is miniem. Maar ook daar komt nog iets door.
|
Hmmz gewoon in een zip bag,en die zip-bag bijv in een iets grotere zip-bag doen en dan in een doosje ofzo.
|
ik weet niet of je van die kleine glazen wekpotjes kent? die zijn goed bruikbaar, laten gewoonweg geen geur ontsnappen.
plastic zakjes en zipperbags werken niet. je kunt waarschijnlijk ook wel zoiets als zo'n wekpotje kopen bij de blokker, let op rubber ringen, die houden lucht tegen :) |
Citaat:
|
gewoon in ze zakkie in me portomonnee, ik ruik nix, tenzij ik me portomonnee open doe, maar meestal gebruik ik em dan tog
|
Bij mij is de wietlucht zo langzamerhand in me portomonee getrokken. Ik heb nooit zo een last van de lucht. Ik vind het eigenlijk wel fijn al komen er van die heerlijke walmen mijn neusgaten binnen :p . Maar als je het voor je ouder zou moeten verbergen dat je blowd zou het vervelend kunnen zijn. Zoals dark_poetry al zei;
Citaat:
|
Als je hem echt wil verbergen op je kamer qua geur, leg em dan bij een paar doosjes wierook. Valt dus echt niet op.
|
Zo'n doosje van een fotorolletje met een dekseltje erop...komt geen geur doorheen :)
|
Duw het wietzakje in een pot pindakaas. (dit is meer voor als je het wilt smokkelen)
|
Voor op je kamer, zown M&M mini's tube.. ding leegvreten.. wiet erin je ruikt nix meer :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neem maar eens een kijkje op KnetterStoned
Ganaar =>Zelf Maker =>Stealth Deo Roller Zelf niet geprobeert, maar lijkt me wel werken... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |