![]() |
soa
Just curious: Heb jij wel eens een soa opgelopen? Hoe lang heb je ermee rondgelopen tot je naar de dokter ging? Was dat omdat je last kreeg van de symptomen of gewoon voor de zekerheid? Als je last kreeg van symptomen, ben je dan gelijk naar de dokter gegaan of heb je nog een tijd gewacht (in de hoop dat het vanzelf over ging)? Was het onderzoek pijnlijk? Ennuh weten je ouders ervan?
|
Ik heb nooit een soa gehad, wel een onderzoek. Was niet pijnlijk op zich, alleen vervelend.
Mijn ouders weten dat niet. |
weten mensen nog steeds niet dat dit niet hier hoort?
er staat nota bene op dezelfde pagina nog een verplaatst soa topic :rolleyes: |
Citaat:
|
ik quote:
"Heb jij wel eens een soa opgelopen? Hoe lang heb je ermee rondgelopen tot je naar de dokter ging? Was dat omdat je last kreeg van de symptomen of gewoon voor de zekerheid? Als je last kreeg van symptomen, ben je dan gelijk naar de dokter gegaan of heb je nog een tijd gewacht (in de hoop dat het vanzelf over ging)? Was het onderzoek pijnlijk? Ennuh weten je ouders ervan?" je gaat me toch niet vertellen dat je vindt dat dit niet op Lichaam & Gezondheid hoort ? |
Citaat:
Maar zullen we gewoon op topics reageren? We zijn geen FB's he. |
het heeft in de verste verte niks met seksualiteit te maken, vervang de topictitel door 'aambeien' (en soa in de eerste zin ook :rolleyes: ) en je zult zien dat ik gelijk heb. moeilijk he, toegeven? :p
dit is mijn 3e reactie op dit topic overigens. |
Citaat:
Maaar goed, hier hebben we, nogmaals, FB's voor. Ga je ergens anders druk om maken. |
Heb jij wel eens een soa opgelopen? Nee, niet dat ik weet.
Hoe lang heb je ermee rondgelopen tot je naar de dokter ging? nvt Was dat omdat je last kreeg van de symptomen of gewoon voor de zekerheid? nvt Als je last kreeg van symptomen, ben je dan gelijk naar de dokter gegaan of heb je nog een tijd gewacht (in de hoop dat het vanzelf over ging)? nvt Was het onderzoek pijnlijk? nvt Ennuh weten je ouders ervan? nvt |
Citaat:
tis een bijwoord geen bijv nw :p ik maak me nergens druk om, irriteer me alleen aan domme mensen die kut topics openen.. bovendien, topics over anorexia horen toch ook niet op Eten en Drinken (terwijl het toch echt een eetstoornis is :rolleyes: ) truste |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou een soa topic eerder hier zoeken dan op L&G
ik heb geen soa test gehad, en hopelijk ook geen soa.. |
geen onderzoek geen soa maar zou weleens willen testen! kan iemand hier iets over vertellen? hoe dat gaat enzo?!
|
Twijfelgeval, toch maar naar L&G... en vriendelijk blijven, dames en heren :]
|
Citaat:
|
Ik ben op m'n 13de getest, bij een gyneacoloog is m'n vagina onderzocht en hebben ze een uitstrijkje genomen, vervolgens is m'n bloed ook getest.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |