![]() |
past t allemaal wel?
ik denk dat mijn vagina aan de kleine kant is en ik vraag me af of ik daar wel seks mee kan hebben. Ik neem maar ff als maat de grootte van een tampon. Ik heb MINI! en dat wordt allemaal niet groter heh... Dus is dat een probleem?
|
nee,sex is anders, als je geil bent word t t daar allemaal wijder enz
|
en natter zodat het beter glijdt.
|
Jep, moet dus geen probleem zijn :)
|
Maak je maar geen zorgen , sex is anders dan een tampon inbrengen. Het zal misschien wel wat moeilijker gaan de eerste paar keer dat je sex hebt maar hoe dan ook HET PAST !
|
Rekt het niet dan scheurt het wel, alleen kun je dan beter pijnstillers nemen ipv glijmiddel. En een vriendje met een, zeg maar, paardenlul-formaat is sowieso niet altijd aan te raden dan.
|
Lijkt me totaal geen probleem. :)
|
De eerste keer zal het pijn doen, laten we eerlijk zijn. Maar de tweede keer is het al een stuk minder en de derde keer gaat het prima en geniet je ervan.
Veel plezier. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, het zal mij ook allemaal een zorg zijn;) |
Citaat:
|
Misschien zou je er beter aan doen je de eerste keer niet te laten neuken door een sterke beer met een grote paardenlul!
|
Citaat:
|
Citaat:
"Oh, wat zie ik nou... Wat heb jij een grote lul! Nee, met jou wil ik niet neuken hoor, ik neem eerst wel iemand anders." :D Een beter idee is misschien om genoeg tijd en geduld te hebben... (y) |
Citaat:
|
'tuurlijk past het, je vagina is kei-rekbaar, zeker als je opgewonden bent. Als-ie 'm er maar niet in een keer in ramt, en als-ie je maar ook vaginaal vingert voordat jullie beginnen. Ik kreeg, vóór mijn eerste keer, ook alleen mini-tampons erin (soms als het héél heftig was 'normaal'), en ik had maar 2 seconden pijn ofzo, en die was nog best te verdragen.
|
Als het niet rekt,dan scheurt het wel.
|
Citaat:
|
laten we zeggen dat dr ook een baby doorheen moet kunnen, dus moet een piemel van een paar cm doorsnee ook wel lukken dacht ik zo ;)
|
ik gebruik ook mini-formaat tampon
en ik heb nog geen problemen ondervonden bij sex hebben dus don't worry :) |
Citaat:
|
Tuurlijk past het wel, bij de ontmaagding moet alles gewoon wat rekken. Dat kan de eerst volgende keren ook nog wat pijn doen maar nadien gaat dit echt wel over.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |