![]() |
JC niet aanwezig bij JC-schaal..
Die JC-schaal stelt toch weinig voor? T is elk jaar wel iets.. Vind het ook nogal krom dat als je de dubbel gewonnen hebt dat je dan nog wel voor de JC-schaal moet gaan spelen.. Er komen alleen nog (zoveel) mensen op af omdat alle keentjes die kampioen zijn geworden er gratis kaartjes voor krijgen.. Anders zaten er hooguit 10000 mensen (als Ajax er niet in speelt)
Verder vind ik het ook krom dat degene naar wie het spektakel genoemd heb Johan Cruijff.. De jezus van het voetbal (Maradona was god heb ik horen zeggen) er nieteens bij is :rolleyes: en geloof dat hij er vorig jaar ook al niet was.. Doop de Amsterdam ArenA om in Johan Cruijff Arena of iets en verander de naar Johan Cruijfschaal weer ergens anders is.. |
ja,maar we zijn in Nederland he', dus JC is hier de voetbalgod.Omdopen naar een andere naam heeft toch geen zin,dat maakt het echt niet beter of mooier.
Aan de andere kant is het wel traditie dat die wedstrijd tussen bekerwinnaar en kampioen gespeeld wordt, maar hoe je het leuker en aantrekkelijker kan maken weet ik zo snel nog niet...misschien iemand anders? |
Is al een topic over de JC-Schaal
|
Logisch, wie interesseert zich nou voor PSV tegen Utrecht? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Als iedereen zo denkt wordt het hier echt een tering bende op Sport. |
Citaat:
|
Citaat:
Je doet je best maar. Ik hoop dat een Forumbaas je binnenkort een ban geeft. |
Citaat:
|
Citaat:
Heb jou niks meer te melden. |
Citaat:
FC GRONINGEN vrouwen voetbal:p |
weer een kuttopic
|
Citaat:
|
Is toch al vaker zo geweest, nietwaar? :o
|
Zlatan rulez! En als je geen zin heb om op dit topic te reageren, dan doe je dat toch gewoon niet! Nix moeilijks aan!
|
Citaat:
Nee daar gaat het niet om. Er hoefen hier geen 3 topic's over JC-schaal te komen. |
Zo op slot.
En waarom? - er is al een topic over de JC-Schaal en dit kon daar ook perfect in besproken worden. Damn.. dat kon je hierboven ook al lezen. Slimme mensen toch! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |