![]() |
Ingroeiende haartjes.
Hai!
Ik epileer mijn onderbenen weleens en nu heb ik ingegroeide haartjes ik vroeg me af wat kan ik hieraan doen? Tot nu toe probeer ik ze dan met een pincet los te krijgen en er uit te trekken, maar ik heb er nu zoveel!!!! En ik kan onmogelijk de hele dag alle ingegroeide haartjes weghalen. Wat doen jullie aan ingroeiende haren? |
Mja, ik heb ze ook soms...
Ik scheer mijn benen en heb me nu aangeleerd elke keer na het scheren m'n benen met bodylotion insmeren, op een of andere manier groeien ze nu minder vaak in. Als ik wel een ingegroeide haar hem, smeer ik er meestal zinkzalf op en laat het vervolgens gewoon vanzelf weggaan. |
Komen ingegroeide haartjes niet doordat je de verkeerde richting op scheert?! (ik kan het mis hebben, weet nie cker) :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hoe kan het dan door epileren? |
Het beste is om af te wisselen.
Als je een paar keer hebt geëpileerd, en het komt terug, scheer het dan een keer, en ga dan weer verder met epileren. Zo voorkom je dat ze ingroeien.. |
bij mij gaat dat altijd vanzelf over :confused:
meestal komt er een bultje en dat verdwijnt na 2/3daagies weer :D en haartje eventueel met pincet uittrekken of gewoon wegscheren (y) |
bij mij blijft het gewoon zitten en er komt ook geen bultje ik zie zelf duidelijk dat het ingroeid. en ik trek het ook met een pincet eruit maar het zijn er nu zoveel!!!!
|
Citaat:
Maar ja,even ontopic, ik weet niet hoe je dat kan voorkomen,wat die anderen zeggen misschien tegen de haarrichting in ofzo.En als je gaat epileren moet je niet-vette benen hebben,dus geen olie/bodylotion of wat dan ook erop,misschien dat het helpt... Succes! |
Voorkomen ? Ik heb gehoord dat je je na het scheren met bodylotion moet insmeren (of juist met droge poeder, wat precies het tegenovergestelde is ... en weet dan wat je moet doen :rolleyes: ), maar geen idee of het werkt. Ik heb zelf geen last van ingegroeide haartjes, wel eens eentje, maar die trek ik gewoon met een pincet er uit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |