![]() |
Wat is je sterrenbeeld?
Omdat mijn topic over 'Hoe heten je ouders?' zo'n succes was, kom ik nu met de vraag: 'Wat is je sterrenbeeld?'
Ik ben Waterman. :cool: |
Een Rrrrram.
Op het nippertje :| |
Stier.
|
Ram
|
Boogschutter
|
Waterman
|
23 juli - 23 augustus
De Leeuw is een sterke persoonlijkheid. Hij beschikt over veel wilskracht. Als hij eenmaal een besluit genomen heeft, dan is hij hier niet gemakkelijk van af te brengen: hij zal blijven proberen zijn doel te bereiken. Hij is een harde werker, die in staat is om anderen te laten doen wat hij wil. Dit kan er echter toe leiden dat hij anderen gaat manipuleren. Hij staat graag in het middelpunt van de aandacht. Hij heeft daar ook een zekere flair voor, alhoewel dat soms wat misplaatst overkomt. Hij is een gevoelig en warm mens, trots en met zelfrespect. Hij sluit geen compromissen: zijn zelfrespect is voor hem net zo belangrijk als het respect van anderen. Eerlijkheid en openheid staan bij hem voorop. Tijdens zijn leven kan hij, dankzij zijn persoonlijkheid en zijn harde werken, meermalen in een leiderspositie terecht komen. njah , klopt wel :) |
Schorpioen
|
maagd
|
Tweelingen... :D
|
Ik ben Steenbok. Wat leuk, he? (y)
|
Citaat:
|
een leeuw..... de beschrijving van mijn sterrenbeeld klopt wel...
|
Kreeft
Er klopt niks van mijn horoscoop enzo, ik heb ooit eens een test gedaan en daaruit kwam dat ik qua karakter en levensinstelling eerder een maagd was |
Boogschutter
|
|
Ram.
|
ram
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Boogschutter
Kzou er overigens een poll van maken, dan heb je nog eens wat aan die statistische gegevens :P |
Mmmmmmmmaagd
|
Citaat:
I second that. :o |
Schorpioen (6)
|
Weegschaal
|
weegschaal
ascendant tweelingen |
Vissen
|
Schorpioen
|
Stier :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maagd
|
leeeeuw
|
Citaat:
|
Ik ben een Visje...
|
tweeling
|
maagd
|
Ik ben een stier.
|
ram
|
Citaat:
|
kreeft :D
|
Weegschaal
|
Ik ben de enige steenbok tot nu toe. (y)
|
maagd
|
Citaat:
|
Schorpioen
|
ik ben een maagd!!
|
Tweelingen
"Dit is het teken van de veelzijdigheid, vooral op mentaal en intellectueel gebied. Het schijnbare geheel wordt in al zijn facetten waargenomen en is gericht op het verbanden leggen. De dingen worden verstandelijk en zeer gedifferentieerd bekeken. Tweelingen relativeert en twijfelt en is vreselijk nieuwsgierig. Het nieuwe trekt, maar ook dat kan snel 'verouderen'. Vaak komt Tweelingen er niet aan toe de feiten die zijn gevonden en de dingen die zijn ontdekt, ook op zichzelf toe te passen." |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |