![]() |
Meteorieten regen 11-14 augustus
Op 11 t/m 14 augustus trekt de jaarlijkse meteorieten zwerm weer voorbij.
Ik heb gelezen dat je gemiddeld 12 meteorieten per uur kan zien vallen. http://antwrp.gsfc.nasa.gov/apod/image/dusttrk-l_sm.gif Gaan er nog mensen 's avonds kijken? |
jep dat word de hele nacht computeren en ff foto camera bij de hand en ik ga zekers weten kijken
|
hoe laat ongeveer? ik denk ook wel dat ik ga kijken :)
|
Als het op een btje normale ;) tijd is wil ik zeker wel kijken. Ik vind dat soort dingen altijd heel erg leuk :)
|
12 per uur vind ik niet de moeite waard. Ik heb er in Amerika wel eens meer dan 12 per seconde gezien.. :o
|
ik blijf gewoon tot 6 uur in de ochtend wakker dan word het weer een beetje licht en ga ik naar me nest ik ga zeker foto's maken
|
Jah ik ga de 13e om 2300 uur kijken, dat is het hoogtepunt
|
ok ik ook :D
|
Citaat:
|
als het daalijk nacht word ga ik kijken
|
Ik ga straks maar es kijken.
|
Op de gewoonlijke "vallende sterren" na die je elke nacht wel ziet, heb ik geen andere gezien. Toch heb ik maandag-, dinsdag- en woensdagnacht buiten gelopen (rond 01.00).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al iemand met foto's ?
|
ik heb er 2 gezien 1tje boven me huis en 1 bij de maan..ik heb geen foto's gemaakt dat kan niet daar is het te klein voor
|
Ik vond het tegenvallen dit jaar, maar dat kwam ook omdat het meestal wel een beetje bewolkt was en dat er veel maanlicht was.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |