![]() |
Afscheiding
Ik heb er al een tijdje last van, maar het begint me nu echt te irriteren. Ik heb namelijk heel vaak last van teveel afscheiding. En dan niet alleen als ik op de wc zit ofzo, maar het zit dan ook in mn slipje en dat vind ik niet echt fris:( Weet iemand misschien waar dat aan kan liggen en wat ik ertegen kan doen?
Kusss Dreamz |
weet niet wat je er tegen kan doen, maar ik heb altijd inlegkruisjes in. dan zie je 't niet zo goed en die kan je zo vervangen.
als het heel heel veel is ff naar de dokter, maar dat snap je zelf ook wel denk ik. een vrouw heeft nou eenmaal afscheiding, dat hoort er volgens mij bij. |
Mijn zus heeft dit ook lange tijd gehad en een tijdje later had ze haar maandstonden ...
|
Inlegkruisjes, werkte bij mij alleen maar anders om... kreeg er juist meer afscheiding van... zorg er gewoon voor dat je beneden fris blijft en dat je gewoon als je teveel afschijding hebt vaker je ondergoed verschoont.. maar inlegkruisje kan een oplossing zijn, maar ik heb daardoor bijna een schimmelinfectie gehad...
:S :( |
Ik vind zo'n inlegkruisje persoonlijk errug irri.. je voelt dan gewoon de hele dag vocht zitten.. geloof dat ik ook wel veel last heb van afscheiding en zo.. maar jah ik ben er aan gewend (: als je het maar beetje school houdt...
|
Inlegkruisje werken vaak juist averrechts. Je kunt het beste alleen katoenen ondergoed dragen en je vaak wassen. (zonder zeep)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Paar weken geleden had ik wel last van zo'n branderig gevoel tijdens het plassen, maar nu is het weer over.. Kan ik dan toch beter langs de huisarts gaan??
|
Citaat:
good luck. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ook een tijd onwijs last gehad van afscheiding, ik ben gestopt met inlegkruisjes en dat werkte... succes :) |
Heb ook een tijdje inlegkruisjes gebruikt, ben er nu toch maar mee gestopt want volgens mij stimuleert het dat juist. Het is trouwens de laatste dagen wel iets minder aan het worden. Maar hebben nog meer mensen last van afscheiding in je slipje, al is het maar heel weinig??
|
Ja ik heb er ook last van... echt heel irritant :mad: Inlegkruisjes helpen idd. Maar als je die elke dag in hebt is dat ook niet goed omdat er dan niet genoeg zuurstof bij je vagina komt en dan kun je ook 'n infectie krijgen volgens mij
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |