![]() |
The Mars Volta - Inertiatic video
http://boss.streamos.com/wmedia/univ...tiatic-esp.asx
Toch erg coole video. Zitten ook nog soms beelden van Jeremy Ward bij dacht ik. |
die video is idd erg cool.
was het hier in mijn slaapkamer maar 'cool'. misschien dat ik dan een beetje slaap kon krijgen |
leuk van de live beelden, maar niet ECHt een coole/mooie video.
van de vera site: POSTPONED: The Mars Volta NEW DATE: 10/9 |
Citaat:
|
Had je kunnen verwachten.
|
en ik vind die video wel leuk. ja.
|
Citaat:
De video is erg mooi ja. |
vera is mij veel te ver weg. spelen ze ook niet hier ergens in de buurt? ik bedoel in de bewoonde wereld?
|
Ah..ik vind die verandering van die datum niet erg..hoop dat ik voor die tijd nog een paar meer vrienden gek kan krijgen van tmv.
Video ga ik nog wel ff bekijken, als ik het voor elkaar krijg een nieuwe mediaplayer te installeren hier. |
Citaat:
|
mooie video ja, die livebeelden zijn mooi
|
Citaat:
|
Citaat:
ik weet niet hoe lang ik hier nog woon. Een huis vinden is hier vrij impossible. Ben nu bezig met wat andere plaatsen in de omgeving zoals Arnhem, Renkum, Wageningen enzo. Verder wel leuk hiero hoor... lekker centraal...niet in de achterhoek zoals jij :p ow wacht je woont in twente toch? nouja is utzelfde |
Citaat:
|
eastside is da best
|
wstsside is da best
|
Citaat:
vreemde clip trouwens :) |
Citaat:
|
sja... ik heb maar dedication voor een handjevol bands, waaronder een paar al niet meer optreden... mars volta had ik al eens kunnen zien, maar toen was ik te lui om naar de 013 te gaan enzo... erg he? Groningen is echter TE ver weg. Ik moet de dag erna gewoon werken (in tegenstelling tot meeste hiero ben ik geen student, nouja vanaf 1 september partime voor 1 dag per week). Ik kan dus niet zomaar ff naar Groningen en diep in de nacht weer thuiskomen...
|
Citaat:
|
ik kan niks met die band
ik vind at the drive in duidelijk cooler. |
Je bent gek. ATDI was supercool, maar die shit haalt t duidelijk niet bij TMV. Zet je GxB oogkleppen nou eens af dude!;).....luister naar de melodieen. De breaks. De geniale zanglijnen......enz enz.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45. |