![]() |
[drama] The Thin Red Line
http://www.moviemeter.nl/covers/img00944.jpg
THE THIN RED LINE Oorlogsfilm over de veldslag tussen Amerikaanse en Japanse soldaten op het eiland Guadalcanal in 1942. Tijdens deze bloedige strijd met de Japanners wordt de dunne scheidslijn tussen zinning en krankzinnig steeds makkelijker overschreden. Zondag 10 augustus / V8 - 22:00 Naar mijn mening een van de meest realistische en effectieve oorlogsdrama's ooit. Wel jammer dat de film wordt uitgezonden door een commerciële zender. |
Ik heb m nog niet gezien, hoop niet dat ik m vergeet op te nemen
|
Lijkt me wel een mooie film.
|
ik heb hem zelf en persoonlijk vind ik dit een betere film dan Saving Private Ryan of al die andere Amerika-verheerlijkingsfilms.
|
Heb hem gezien en vond em saai. (n)
Ik vind zelf dat saving private ryan beter was. (y) |
Ik heb het boek gelezen en beschouw dat als een van de beste die ik ooit in m'n handen gehad heb. Ik vraag me nog wel af of de essentie van het verhaal goed in een film te pakken valt. Maar goed, we zullen zien. :)
|
zeer vet (y)
|
Jammer dat ze de film van 6 uur naar 3 uur hadden geknipt. Ik ben erg benieuwd wat voor materiaal was weggelaten.
Geweldige film verder. |
Ik ga m wel kijken, ben benieuwd.
|
Prachtige film,
Iedereen die hem nog niet heb gezien raad ik hem zeker aan. Ik had paar jaar terug dat boek gelezen en die film gezien. En ik ga m zeker weten kijken en of opnemen. :) |
Citaat:
En ik zal dus ook aan mijn beeld gekluisterd zitten morgen... :) |
Citaat:
|
Saving private ryan was spannender en meer actie enzo. :)
|
Heb hem in de bioscoop gezien met mijn opa toen die in de premiere was. Alhoewel er ook best veel liefde/drama shit in voorkomt zijn de actie stukken echt top! En erg realistisch gemaakt ook!
Goeie en mooie film, moeite waard om te kijken. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga 'm zeker zien. :)
|
Bier staat al koud! Nog een kwartiertje :)
|
Citaat:
|
poep, vergeten te kijken....
|
Ik probeer het, ik probeer het echt.
Maar ik kan hem vandaag even niet kijken, weet niet, ik wordt er onpasselijk van. Dan maar niet vandaag. |
Citaat:
|
ik had hem al eens gezien en ik vind het zeker een goede film. maar de beste oorlogsfilm (eigenlijk serie) blijft toch Band of Brothers.
|
Citaat:
|
Ik heb 'm net gekeken.. heel anders dan ik verwacht had, in positieve zin. Ik vind het een ontroerende film, dat ook een keer een andere kant laat zien van de oorlog, dat diepgaande zat niet echt in SPR.
|
Citaat:
ik was en ben nog steeds onder de indruk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Khad gisteren trouwens nog wat stukken uit gekeken en mjah tis mooi. :) alleen jammer van die hele oorlog. (n) |
Citaat:
|
Erg indrukwekkende film vond ik...khad m nog niet gezien. Psychologisch zeer sterk..
|
Citaat:
|
shit, gemist zondag,
iig een van de beste films die ik ooit gezien heb, aangrijpend, realistisch... en een geweldige cast natuurlijk |
Citaat:
triest figuur (n) |
Citaat:
|
Citaat:
altijd net iets leuker ;) |
Citaat:
|
Ik heb de redux niet gezien maar wel de originele.
En die was geniaal!!!,ook met dat surfen enzo. |
net als in battlefield!!! :D :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |