![]() |
Leuke concerten in Paradiso voor de niet festivalgangers
Woensdag 27 Augustus The All-American Rejects,Billy Talent,Alkaline Trio
Kleine zaal Entree: 7 Euro Donderdag 28 Augustus Cave-in Kleine zaal Entree: 8 Euro Tja op die dagen beginnen de festivals min of meer. |
Noem dan ook echt leuke concerten.
28 aug. BRMC in de Melkweg. |
Citaat:
|
ik had naar allebei gewild:(
cave in is wel leuk en alkaline trio worship ik en all-american-rejects was de band waar ik mn vakantieherrinneringen aan heb waarom komen ze allemaal niet naar lowlands, snik:( |
ik dacht dat de topic naam LEUKE concerten... was :P
|
Citaat:
Cave-in is magistraal! pure schoonheid, de nieuwe revelatie, de water in de woestijn voor de muziekliefhebber, de schittering in de bewolkte herfstavond. Cave-in is.... cave-in is leven. |
Hm, die laatste zin... nee jammer:p
|
Citaat:
|
Citaat:
anders luister je eerst naar de muziek van brmc, dan naar the strokes, en probeer je 't nog een keer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
echt, hou je mond |
Citaat:
|
Citaat:
NOEM DAN OOK ECHT LEUKE CONCERTEN |
Citaat:
wat is er nou mis met brmc? |
Citaat:
|
als je van schijt houdt ja
|
ik heb er eigenlijk nooit goed naar geluisterd, ga nu even wat downloaden ervan
|
geluisterd:
nee, is niks |
Citaat:
ach ja, wat verwacht ik ook op een scholierenforum ;) |
BRMC, heeft een paar leuke tracks. maar is verder super onorigineel. De drones zijn wel leuk, maar ik vind de band sterk overhyped. Hun liveshows worden geweldig gevonden vind het vrij saai, en ik luister naar droning muziek en hele minimalistische muziek dus dat zegt wel iets...
Verder echt zon NME bandje. |
Citaat:
|
Cave-In is een Failure Rip-off :D :D :D
|
Citaat:
Cave-In daarentegen heerst en die vind jij wel oks? Dat is kunst met een veel grotere K. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar goed. *piep*. scheldenmochtnietmeer |
Cave-in en ik ga naar Lowlands
:'( |
Citaat:
|
Citaat:
ik vond je een sukkel om je debiele vergelijking, niet omdat je ze kut vond. dumbass |
tuurlijk als jullie een half topic vol chatten dan verwijder ik een half topic, paar weken geleden was het nog zo belangrijk dat we offtopic geouwehoer zo consequent mogelijk behandelden, naar mijn mening doe ik dat, als je vindt van niet kun je me daarover pmen of daarover een topic openen op beleidszaken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55. |