![]() |
DVD Rippen maar kan niet afspelen.
Ik heb een DVD geleent van een vriend ( 8 mile) maar er staat veel extra's op ik wil dat graag op de harde schijf hebben zonder de hele dvd op de harde schijf te zetten (8 gb) dus dan maar kopieren en plakken maar dan wil media player ze niet afspelen :confused: wat kan ik hier aan doen zodat is ze wel kan afspelen op de harde schijf zetten etc. etc.
volgens het Announcement is dit niet illegaal temminste ik kon het er niet uit opmaken. bvd maradinus |
dit is wel illegaal. snap je dat zelf niet? heb jij er voor betaald om die film in je bezit te hebben? nope. case closed :rolleyes:
|
Announcements Posts die hier NIET horen:
Vragen over "warez" en "cracks" of andere inhoud de in strijd is met de wet. Posts met links naar "warez" of "cracks" sites. Meldingen over hoeveel je wel niet gedownload hebt enz. Posts die in een ander forum horen. Vragen die kort geleden ook al gesteld zijn. Reclame en "spam" hie staat niks over DVD rippen of iets wat er op lijkt toch |
dit valt onder Vragen over "warez" en "cracks" of andere inhoud de in strijd is met de wet. jij hebt het recht niet om daarvan een kopie te maken, aap.
|
Citaat:
|
lees mijn post, dummy.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb medelijden met jóuw moeder, wat zal ze teleurgesteld geweest zijn bij je geboorte. -> negeerlijst
|
Wat zijn we weer aardig voor elkaar. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29. |