![]() |
Waar kan ik jou 's nacht voor wakker maken??
oooh uuh....
portie bitterballen of mexicano pinda :P:P:P:P:P:P:P |
Dingen als brand, overstroming etc.
Ben nogal gehecht aan een goede slaap. (y) |
Citaat:
|
Seks.
Maar dan niet zo huppakee-wat-zit-daar-nou-in? Maar langzaam wakker strelen en tralalala. Dus. :) Edit: Jij kan me daarvoor trouwens niet wakker maken.:p |
Citaat:
|
Zuivelzacht
noodgevallen chips Maar het liefst slaap ik gewoon |
Citaat:
|
Ik zou zeggen sex, als je een leuke vrouw had geweest, maar dat ben je niet dus ja dat zit er ook niet in.
Maar verder kan je me wakker maken voor noodgevallen. Ik ben overigens best wel gehecht aan die paar uurtjes dat ik kan slapen, ik kan toch nooit langer dan 8 uur in m'n bed liggen. |
Citaat:
|
- Frieten
- Chips - Pizza - Een mooi meisje ;) - Een voetbalwedstrijd |
Citaat:
Je moet iig niet aan komen zetten met eten, hoewel ik altijd wel ijs kan eten :o Maar als ik net wakker ben hoef ik t ook niet.. |
voor een ijsje...
|
Ik moet er niet aan denken dat iemand mij midden in de nacht wakker schudt 'Sarah, Sarah, hier, een ijsje!' of 'Hee Sarah, kijk daar eens, een leuke jongen!'. Wat bezielt je als je dáárom iemand wakker gaat maken? Dat heeft toch geen haast? De volgende ochtend zijn er ook nog zat ijsjes en leuke jongens.
Idd, brand, overstroming, dierbare die acute problemen heeft, seks (als ik niet té moe ben), of gewoon een opmerking die gemaakt móést worden (die moet dan wel érg lief of grappig zijn trouwens). |
Citaat:
Of het feit dat alle mensjes uit Harry Potter/Lord of the Rings (karakters én acteurs)/Chris Masterson voor de deur staan. Of als je chocola bij je hebt... |
Citaat:
|
euhm, mijn vriende mage me in principe altijd wel wakkeer make.
En natuurlijk noodgevallen. |
Voor een reisje naar Cuba of elk willekeurig Zuid-Amerikaans land mag me best wakker maken :)
|
Citaat:
Hoeft niet persee Cuba ofzo voor mij, doe mij maar een warm land aan een kust met golven (y) |
Ik ben 's nachts meestal al wakker...
|
Brand, Huis dat op instorten staat, kernramp en dergelijke
|
m'n vriend, een goeie, lange vrijbeurt, een vakantie naar een heerlijk warm land naar keuze en drop. :D
Rampen interesseren me niet al te veel midden in de nacht, maak me daarvoor maar niet wakker. Maar als iemand dierbaars op sterven ligt of een ongeval heeft gehad mag 't weer wel. :p |
Als je me 's nachts wakker maakt dan ben je of die ene persoon of die andere persoon waarvan ik de nmen niet nader ga noemen :) waar ik al tijden op zit te wachten..
voor een leuk concert mag je me altijd maken en voor de huistuinkeuken-nood dingen.. eigenlijk mag je me ook wel wakker maken als er beneden in de huiskamer een volledig orkest zit.. maarjah dat gebeurt toch nooit :p |
veel geld
|
voor een strandwandeling onder de sterrenhemel met een temperatuur van 25 graden...
met je blote voetjes door het water lopen en intieme gesprekken hebben. |
Citaat:
|
Pizza fungi met knoflook saus
|
Pizza idd :P
Alleen dan geen funghi, maar quattro formaggi :p |
nergens voor :rolleyes:
|
Jij mag me nergens voor wakkermaken
Bepaalde leuke personen mogen dat wel, Maar niet voor eten, je gaat me toch niet in mn slaap storen om chocola ofzo, dat kan ook de volgende morgen. |
Je moet het niet te letterlijk nemen natuurlijk. :)
|
Een weegschaal die aangeeft dat ik 10 kilo lichter ben.(y)
|
Ja, das ook leuk :D
|
Mn vrienden en problemen die dringend zijn
|
Christina Agulera, Shakira, & me vriendin natuurlijk
|
O ja en dringende problemen
|
Citaat:
Overigens sta ik morgen om halfvier bij je bed met een dropje. Dat je het even weet. |
Citaat:
Dus als het zachtzoete drop is, en miss_corleone0 niet hoeft, geef dan maar aan mij. |
Citaat:
Maar vooruit, als Mevrouw Corleone het niet hoeft dan huppel ik wel langs Almere. :] |
dat ik de volgende ochtend niet naar school hoef of niet hoef te werken, en verder voor brand ed. geen eten 's nachts!!!
|
Het veranderen van de wereld.
|
goede kung fu film ;)
|
Met dit weer een lekker koude Grolsch :)
|
Brad Pitt ;)
verder: voor een leuke reis en natuurlijk voor noodgevallen |
Nergens voor, want dan slaap ik. (y)
|
vandaag: episode 45 van Naruto
volgende week: episode 46 van Naruto...etc.. als de wereld vergaat wil ik ook wel wakker gemaakt worden....dat heeft nl geen nut als ik et niet kan zien :D Verder de gebruikelijke rampen... |
ow en voor een aflevering van Frasier :D
|
Citaat:
|
Voor de wekelijkse A State of Trance.
|
een bepaald iemand :(
|
brand
luchtalarm en dr zijn wel personen die me 's nacht uit bed mogen bellen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25. |