![]() |
The thrills-so much for the city
zeg, ik vind dat nou een leuk ceedeetje, die van the thrills. beetje emo af en toe, maar wel lekker lazy sundaymorning -go to the beach and relax-muziek.
jah, whatever, ik moet het ergens over hebben |
emo? :confused:
|
Gaat de verkeerde kant op met het Emo/core genre heb ik het idee.
|
The Thrills zijn een beetje wat Silkstone (ik noem maar wat) graag zou willen zijn. Ik heb een spreekwoordelijk broertje dood aan Silkstone, maar the Thrills kunnen wel. Hoe heb ik ze nou ooit beschreven?
The Strokes meet Top Loader, geloof ik. Goed te pruimen. Fijne zomermuziek zeg maar. |
Big sur is leuk nummer (y)
|
The Thrills is dat niet die psychedelische band? die in een nummertje een regel van The Monkees gebruikten?
|
ik vind het een kutband! Geef mij maar de jaren 60 psychedelic, of the Warlocks. Maar emo is het echt niet, als je dat emo vind dan is country ook emo.
|
Citaat:
|
haha, gary ik kende ge nog vant fancy forum! remember kill your idols? that's me! maarruh, ik weet niet welke regel je dan bedoelt, maar t zoyu kunnen! inderdaad, the thrills is wat silkstone wil zijn, ik vind dit echt veel sterker staan, silkstone is een beeje slap nederlands gezeik, af en toe..
|
ja dus. En hun naam is ook een rip off, er was ook een 1977 punkrock band genaamd The Thrills
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet niet, ik ken vrijwel geen mensen die ze kennen. Maar ik vind ze best goed, voor een psychedelic band uit deze tijd.
|
Citaat:
|
The Thrills - One Horse Town :)
Zeer fijn liedje dus die cd maar even downloaden. |
ken alleen big sur.. fijn zomermuziekje ja
|
best leuk liedje, alleen na paar keer draaien werkt het deuntje op me zenuwen.
one horse town vind ik leuker |
Citaat:
ik moet nog steeds die cd van iemand kopieren, maar ze is op vakantie. |
heb een paar posts over de fancy verwijdert aangezien daar offtopic geouwehoer van komt..
|
Citaat:
lalalaa |
FANCY IS STOM
daaronm zit ik nu hier! goh! :D |
The Thrills zijn wel leuk.. Op één of ander Radiohead forum (of misschien was het een Interpol forum) raadde iemand The Thrills en The Kills aan. Ik dacht even dat hij mensen en het hele 'The' genre wilde fokken omdat het eigenlijk best domme namen zijn. Enfin (dat wilde ik altijd al zeggen), The Kills schijnen ook een interessant bandje te zijn maar ik heb tot nu toe niet veel kunnen vinden op Soulseek.
|
Way te hip voor mij die The The The garagerage.
|
Big sur is wel een leuk liedje. Het wordt eens tijd dat ik dat album eens ga downloaden.
|
ik vind het maar niets. een beetje te veel blijheid,vrijheid!
|
vrijheid, blijheid? ok.. ik zal het er maar op houden dat je je niet verdiept hebt in de teksten.
|
de muziekstijl is van suikerspin niveau dat is mijn conlcusie en dan ga ik me idd niet verdiepen in de teksten als het me toch al niet aanstaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
laat ik nou maar voor jou hopen dat dat zogenaamde suikerspin gehalte van jou niets met mij te maken heeft
|
Citaat:
dat slaat echt helemaal nergens op! .. maar wat jij wil hoor! (y) |
cottoncandy = suikerspin in het engels
DUS VANDAAR hoer |
Citaat:
|
Boas jongen, doe nou éven je best en maak een intelligente opmerking. Ik wacht al zo lang.
|
Citaat:
|
hmm, dramatisch gefaald.
volgende poging. |
zegguh, zullen we het gewoon netjes bij het onderwerp houden? dan is iedereen tevree
(ik ambieer een carriere als forumbaas... :D ) |
Citaat:
|
euh, dat zal ik maar niet doen....
|
Ik vind het persoonlijk niet echt psychedelisch. Het is meer country met 60s pop erdoorheen.
Sterke nummers: * Say it aint so (heerlijke gitaarpartijen) * So much for the city * Dont steal our sun * Big Sur |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |