![]() |
graag info over "gold strike"
moet je het koud zetten?
waar kan je het me mengen?(frisdrank dan) bvd maradinus |
Op google zoeken ?
http://www.bolscocktails.com/ daar ergens goldstrike intypen en dan vind je 104 coctails ofzo :) |
Als ik goldstrike drink, drink ik het als shooter, zonder iets erin dus. Smaakt nog best goed. Maar volgens de bolscocktails-site kan je er idd 104 cocktails mee maken. En met een beetje fantasie nog wel meer.
:) |
Gemengd smaakt het wat mij betreft niet. Omdat het erg overheerst. Je proeft het zelfs de volgende dag nog.
|
Goldstrike moet je idd beter puur drinken... ik heb nog nooit een mixje gezien met goldstrike erin.
maar het zal best wel bestaan. |
Denk dat mixjes met golden strike erin erg zeldzaam zijn aangezien een golden strike alleen al 50% alcohol bevat.
|
als je een borrelglaasje voor 2/3 met goldstrike vult en de andere 1/3 met pisang ambon doet heb je een zogeheten "draakje". best lekker. verkopen ze bij ons in de stad ook.
|
Ik heb het nog nooit gedronken.
Ben er wel benieuwd naar eigenlijk. |
Lekker spul hoor, vooral de na-smaak kanaal, hmm.
De tranen en de pijn in je neus moet je er maar bij nemen, hehe |
Je moet niet te snel inademen als je net een borrel goldstrike op hebt, dat gaat fout ;) je keel fikt...
|
oeeeeeh *heeft slechte herinneringen aan goldstrike maar toch ook wel weer lekker :)*
ik drink het als shooter maar ga de pag toch ff bekijken of k wat lekkere coctails kan vinden :) |
puur en niet koud zetten
|
Het smaakt naar vuurballen. Vet.
|
Smaakt een beetje kaneel-achtig dacht ik.
vind het vies.. |
Citaat:
|
Ik weet alleen dat als je er in een kroeg een paar van achterover slaat je echt in een X INSTANT KACHEL van word.. schijnt..
Heb ut zelf nog nooit gehad.. ik zweer bij bier :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35. |