![]() |
Rare combi's
Mijn vriendje heet dus Rens, en ik, jaja; Renske, en nu vroeg ik me af, zijn er meer mensen die een vriendje/vriendinnetje hebben met danwel dezelfde naam, danwel zoiets als wij, alla Jan en Janneke ofzo..??? (just wondering)
|
sarah (ik) en sara (zij)
|
ja, das al helemaal naar... Iedereen noemt mij Rens, en hem ook.... echt, je blijft bezig; "nee, ik bedoel, háár, nee, ik bedoel hém"
|
Citaat:
Dan riepen mensen sara(h), en dan vroegen we "welke; de blonde of de ander?" :P |
:D
(offtopic, ik werk ook bij de c1000 :rolleyes: ) |
mijn beste vriendin heet Stefanie en haar vriend heet Stefan. :D
Opzich wel weer grappig, want ik ben best close met haar en allebei onze vriendjes heten Stefan. :D :p |
Een vriendin van mij heet nikki, en haar ex ook. Lijkt me best ingewikkeld..
|
Citaat:
Ik ken een (getrouwd) stel dat bernard en bernadet heet, ook leuk... |
Een voormalig stelletje dat ik vaag kende heette Anne (m) en Anne (v). Ook wel grappig. Samen Anne2 :D
|
Ken een Elke (m), en een Eelke (v)..
|
Jeanne B enschop
Niels Bothof ... |
Ik heet Daniëlle en mijn ex heet Daniël...Eerst was het Daan en Daan maar dat werd toch erg verwarrend, toen werd het Daantje (ik dus) en Daan :)
|
ex: Jolien
vriendin nu: Jolijn geef mij maar Jolijn. :) |
Ik heet Sandra en een goede vriend/mijn crush heet Sander..
Het is net of je tegen jezelf loopt te praten als je hem aanspreekt met "San".. Kunnen we allebei gelukkig wel om lachen :D |
Ja, maar dat vind ik ook met Rens, je roept idd jezelf, en das echt raar.. (maar met Sarah en Sara heb je dat al helemaal, mij kun je nog RensKE noemen (ook al doen niet veel dat)
:D |
Vriendin van me heet Nicky en haar vriend Nick.
Andere vriendin van mij heet Tanja, en haar ex heet Nick, deze heeft een nieuwe vriendin die óók Tanja heet en haar ex noemde óók Nick :eek: Van toeval gesproken... |
Citaat:
|
Niet echt wat je bedoelt, maar wel leuk misschien :P
Ik ken een getrouwd stel; André en Sandra, ze hebben twee kinderen, jongen en meisje; Andrea en Sander... Vond ik nogal stom eigenlijk, maar wel leuk om te vertellen en om te lachen :P :D |
ik ken een getrouwd stel dat heet: henny en henny
idd altijd grapjes aan de telefoon wanneer je 1 van hun kinderen krijgt, welke henny... |
Er is een stel op de Stuve hier, getrouwd, Peter en Petra....
:D |
Citaat:
En de overbuurvrouw van mijn ouders heet José, ze heeft al 4 jaar een vriend in Spanje; José (alleen uitgesproken met een G dus, geen J, je schrijft het exact hetzelfde :) ). Ook wel lollig :) En een jongen uit mijn klas, zijn ouders; Zijn moeder heette voor ze ging trouwen Marie Timmermans en nadat ze ging trouwens; Marie Timmerman-Timmermans. Vond ik ook wel geinig :) |
Goeie vriend van me ---> Dennis
Zijn vriendin --> Denise Dennis & Denise :) |
Citaat:
|
ik heb een gewone vriend Dennis en een gewone vriendin Denise
Ikzelf heet Stephanie en heb een ex gehad die Stefano heette en ik heb nu een vriend (waarvan ik ondertussen weet dat ie op me is maar wel gewone vriend hoor :P) en die heet Stefan. haha hoe bedoel je ff moeilijk doen :) |
Citaat:
|
Mark & Mieke
Mwoah, ik zie alleen de eerste letter als overeenkomst:) (En dat is dan ook meteen vrijwel de enige overeenkomst die wij hebben, maargoed :)) Edit: mijn ouders heten allebei Tonny, maar we noemen paps Ton omdat het anders zo lastig is met ze uit elkaar te houden :D |
Een vriendin van mij heet Monique en haar vriend heet Niek.
|
ik ken een piet en pieta
|
Piet en Pieta? Mmm, dan doe je best wel wat verkeerd geloof ik :p
We hebben hier ook nog een Jan en Janneke, maar ik geloof dat die combinatie wel vaker voorkomt..?? |
Mijn vriend heet Kay, en zn ex heet Nikay...
Was niet erg verwarrend maar wel grappig. (Plaag um er nog mee... "oh zij was dus Nikay, ben jij dan wel Kay????" :D ) |
Vriend van me heet patrik, zijn vriendin patricia, en kende ook een stefan en stefanie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhmzz mijn broer heet tom maar men beste vriend/ex ook... das best lastig want dan vraag ik tom wil je wat drinken en dan antwoord altijd de verkeerde grrrr maar dis niet echt een nutvolle post
|
Ik ken een stelletje die Simon en Simone heten.. best komisch. :)
|
Ik heet Kim en mn ex heet Tim.. Echt vermoeiend hoe vaak mensen tot de ontdekking komen dat het rijmt "Heeeej dat rijjjjmmmtt!!" "joh, je meent het"
En dan was er nog een stelletje Julia en Julian.. |
Citaat:
|
Hmm, t is geen relatie, maar een stel noemde hun kinderen (tweeling) Fija en Noortje. ARG
|
Vriend heet Daan en een vriendin heet Danielle.
Zo zou je zeggen niet raar maar omdat DAnielle ook vaak daan word genoemd is het ech zovan.. welke daan :confused: |
Citaat:
ik heb gehoord over een gezin waarin ze twee dochters hebben: Kim en Kay. de meisjes zijn al wel langer op de wereld dan dat de carrière van Kim 'Kay bestaat (kent iemand haar? belgische 'zangeres')... |
Citaat:
En ja, ik ken ook nog es Kim 'Kay al staat er op het moment ff geen liedje van haar in m'n hoofd, maar de naam ken ik wel. |
Citaat:
Citaat:
|
Hmm..
Dan kan je je kinderen ook AC en DC noemen.. Citaat:
Prachtig. Ik zie twee hennies, met een ouwe tas Ik dacht 'die twee hennies, die hou ik effe vas' Maar dat is vast ook al heel erg uitgemolken.. |
judie, bijna wat gehad met een rudie
is uit eindelijk niks geworden, maar dat lag niet aan de ñaam hoor! x |
Wat ben ik blij dat ik nooit vriendinnen heb gehad met rijmende namen, wel 3 vriendinnetjes waarin de naam "anne" voor kwam. :confused:
|
de ouders van mijn ex heten Cor (m) en Corrie (v) :o.
|
Citaat:
een vriendin van me heet stefanie en haar broer heet stefaan voor de rest kan ik zoveel niet bedenken :) |
getrouwd stel: harry & hanny :d
|
Vrienden van m'n oma:
Eddy en Emmy :) |
Ik heb nooit zo'n last van dat een meisje een naam heeft die op de mijne lijkt.. De cavia's van een vriend van me heetten Mik en Mak, verder kom ik niet :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |