![]() |
Limp Bizkit+ support: Dinsdag 2 Sept, HMH
:D
35 euro voor een kaartje zullen die gasten een zaal vol krijgen? (of een halve...) en gaat iemand hier er naartoe? |
ik ga wel kijken op pukkelpop denk ik
|
ik denk dat ze die zaal makkelijk volkrijgen
ik zal er niet zijn |
Ik vond het al een veeg teken dat het concert al even geleden is aangekondigd en er in de tussentijd nog niemand een topic over heeft geopend. Het zou me in ieder geval verbazen als dit uitverkocht zou raken...
|
Wie?
Ok das flauw, ik vond ze eerst ook leuk tot ze die uitgekauwde non-appealing 3e cd maakte.. |
Ik denk wel dat er aardig wat mensen komen, maar ik ga niet :)
|
nou, nee. waarschijnlijk niet. stel dát. dan kan ik altijd nog op pukkelpop even kijken. maar nee, zal wel niet. ik vind ze vrij kut.
|
Op Pukkelpop wil ik ze eigenlijk wel zien,maar meer voor de show.
|
Ik ga!
|
Mss ga ik wel..
Iemand gaat mss zelf mijn kaartje voorschieten :p.. |
Ik ga niet
als ik niets beters te doen heb op pukkel ga ik misschien wel even kijken. Maar ik heb ze toch al een keer live gezien :o |
Hmm. Als ik me verveel op PP (euh... mja) dan ga ik daar wel even kijken. 35 euro, dat vind ik teveel. En t zou best wel vol zitten daar I guess.
|
Limp Bizkit is gay :p
|
Ze zouden toch wat gratis shows doen ivm het afzeggen van FOR. Zou Mojo 'metalminnend' Nl. weer een poot willen uitdraaien?
|
hee jongens dit kan natuurlijk niet he.. topics openen over bands die gehaat worden door de forumbazen. staat in de ontzichtbare regels. ik gok de levensduur op (tot) pagina twee.
|
mij niet gezien...vooral nu wes deruit is
|
Citaat:
|
Citaat:
en als wel: slim hoor. tóch nog publiek. |
Ik snap het nut niet zozeer van dit topic.
Ja, het is aangemaakt om deze band af te kraken:P Al de 'haters' hier :P. Frappant is het altijd om te zien, als bands gehaat worden wordt er altijd veel over geluld op messageboards:P. Maar tuurlijk ga ik er niet heen. Limp Bizkit heeft voor me afgedaan. Eerste cd was cool. 2e was nog best aardig. Daarna vervielen ze in losergedrag en megalomanie. |
Citaat:
vooral dat verschrikkelijke 'rollin' was de nekslag voor deze toch wel aardige band. |
Op pinkpop 2001 waren ze toch wel vet hoor. Toen vond ik ze ook nog wel cool. Nu vind ik ze niet meer cool, dus ga ik er ook niet naartoe. Veel geld ook.
Maar toch, het zal wel een vette show worden. |
wat is dat nou toch voor een geouwehoer met dat van ze waren eerst wel cool en nu niet? ze zijn (voor zover mogelijk) nog slechter geworden maar elke debiel kon bij de eerste cd al bedenken dat het om een intelligentie gehalte van 0,0 ging. toen was het nog cool om ze leuk te vinden, nu niet meer. en al die jochies afhaken. ach gut..
|
Citaat:
debielen kunnen ook goede muziek maken ik vond het eerste album goed, daarna werd het minder toen gingen ze geld verdienen dmv een remix album met 5 verschillende versies van 1 nummer erop. toen hoefde het al helemaal niet meer voor mij. |
hm ja maar je hebt verschillende soorten debielen..
ik vond ze vanaf het begin al erg vervelend eigenlijk. |
Ik heb ze op lowlands 2000 gezien.
Voorspelbaarheid ten top. Grote poep. |
Limp Bizkit is echt kleuterige Gay muziek :D
|
Citaat:
FUNNY! FUNNY! FUNNY! :rolleyes: |
Citaat:
dat je in je tent wakker werd naast een emmer kikkers en een butt-plug. |
tzal best uitverkocht raken..
|
Citaat:
maar ik vergeef het je. |
That doesn't make it right!!
:D |
Citaat:
achja gewoon een spandoek meenemen met I LOVE TAPROOT. kan je lachen :D |
Citaat:
|
Citaat:
1. Ja ze krijgen de zaal vol, zoiets word al ver van tevoren bekeken. 2. Ja, genoeg leden op dit forum dus vast wel iemand. |
|
lachwekkend
|
Citaat:
|
dat nummer met method man was wel dope
find the cooooow |
ga de nieuwe cd zeker wel ff chekcne, wel benieuwd, en ja, gewoon een massa band, vin significant best doop album, maar ja die gast is wel echt te fout, maar ben toch benieuwd, lowlands was idd doop...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha das wel triest
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52. |