![]() |
Cowl!!
[knip spam]
Warning: "We - executers of the Spanish Inquisition - can no longer tolerate this. One more time and we will punish you with the comfichair!" (lees: je wordt geband als je nog 1 keer spamt) |
Uhm nee, tenzij je op een of andere foto van een koe (braak @ jpeg compressie artifacts) wilt stemmen.
Doei! (n) |
Citaat:
|
slotje?
|
ok
|
Dit is al de tweede keer vandaag! Wanneer wordt de bewuste persoon eraf gekickt?
|
Laten we ons gesprek voortzetten :D Goed, over de Dierenwinkel dus... ;)
|
Ik citeer Qimm:
*doet slotjesdans* en Joostje: tiswa |
Citaat:
|
Je blijft er toch op klikken..
|
Citaat:
"Ik ben toch niet Hendrik-Jan de Algenpillenman! Toedeledoki!" (gooit pillen op de grond, op plek waar normaal prullenbak staat) *onheilspellende muziek* "hee... das gek..." (etc) ;) Ik hou al op |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*is sowieso jaloers* |
Citaat:
|
Citaat:
Ach, de rijcke tijden onder Moeders vleughel... Scheelt echt veel geld tegenwoordig, thuis wonen. Of moet je je ouders een stuk geld geven daarvoor? |
Dit is dus gewoon een soort chatroom??
Ben wel benieuwd wat er verschijnt als je op klik hier duwt?? |
Citaat:
Dit topic is toch nog ergens goed voor :) |
Citaat:
|
tiswa
|
Citaat:
die is echt ZOOOO koel ken je dan ook die ene waarin ze allemaal ziek zijn en dat juffrouw jannie ze gaat opbellen??? |
Citaat:
Ik merk trouwens wel dat ik een uitzondering ben, en veel werken, en regelmatig doorzakken, en een studie met succes volgen... Iemand up there heeft het goed met mij voor! :D |
Citaat:
|
Citaat:
"Toif is tot..." |
Citaat:
|
Dat ik je quootte sloeg nerges op, maar Toon Hermans was op de tv, is alweer voorbij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
everything is fun and games, till someone loses an eye
|
Zo, nog even posten voor het slapengaan. Zou dit topic morgen nog open zijn??? Zou de topicstarter zich nog mogen laten zien hier???
Wordt vervolgd... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34. |