![]() |
Man met wapen in actie
Hey ik heb effe een tekeningetje geplaatst voor een paar reacties .
Zelf getekend, geinkt en ingekleurd met Photoshop (wat een geweldig en ingewikkeld programma). Wat vinden jullie ervan??? http://home.planet.nl/~kazem034/files/biggunman20.jpg |
wow dope, knap getekend! geweer is niet zo mooi alleen.. op de een of andere manier doet het me een beetje denken aan cowboy henk :)
|
heeeej , spinneman! ik bewonder je werk al vanaf het eerste uur!ik ben je grootste fan!
Nee knap getekend, op je site staan ook wel lauwe tekeningen... |
Cool gemaakt, vooral dat oplichten bij het vuurpunt van het geweer (y)
|
Die glans bij die schoenen ziet er wel een beetje raar uit.
Wel erg knap getekend in een zeer leuke stijl! Doet me een beetje denken aan die promo-plaatjes van gta vice city :) |
hehe wel gaaf
|
vette tekeningen op je site ook :)
|
Jij kan gelijk beginnen met strips tekenen. :D :) (y)
|
Coole Marvel-ish stijl, nog even oefenen met inkleuren, maar er is zeker potentie.
|
Zeer nice! Ik ben ook eens op je site gaan kijken. Ook daar alleen maar vette tekeningen. Je hebt zeker talent!
|
vette shit
mannetje doet me denken aan action man ofzo :D mooi gedaan :D |
idd mooie tekening en ook die op site! :) ga zo door man
|
pretty doop, jammer van de messy inks... hij komt me wel heel bekend voor, maar anyweez, cool!
|
Heel koel getekend! Alleen het geweer en de laarzen zijn wat minder gedetailleerd. Ook het oplichten (een goed idee op zich) ziet er wat vreemd uit. Desalniettemin heel geslaagd :)
|
Bedankt allemaal! :D
|
Dope...
Alleen het geweer is een beetje apart... ook mis ik hulzen die eruit vliegen bij het vuren.. :p |
fucking ruig gast ,, ik wou dat ik het kon :(
post is wat meer van die vette handel! |
supertof! hier en daar nog wel een paar slordigheidjes maar als geheel ziet het er te gek uit(Y)!
|
Citaat:
|
Pretty d0pe maar wederom zo cliche... maar als dat je bedoeling is (y) (y)
|
prachtig!!!! Eigenlijk heel veel tekeningen op je site! Geweldig man hier moet je meer mee doen!
|
helemaaal top!! ik herken nu al van wie het is :D (niet dat dat moeilijk is)
|
Mooie tekening!!! (y) :eek:
alleen dat "geweer" mocht wel iets realistischer :D - lege hulzen die eruit vallen aan de rechter kant ;) (ligt aan type wapen) - "casing ejector" en een "bolt" die heen en weer "dansen" - kleine kruitspoortjes en vonkies waar de hulzen eruit vallen Maar ik weet niet wat je bedoeling was, zelf een wapen bedenken of een echt bestaand iets maken, dan lijkt ie nl niet echt :D 1 ding: die tasjes :D waar zijn die voor bedoelt? zo'n magazijn past er niet in denkik ;) maar de tekening is gewoon top! (y) |
haha ik dacht dat deze tekening uit de forum lag en plotseling krijg ik allemaal reacties :D
Maar bedankt voor alle racties. Citaat:
Hey bedankt, je hebt wel gelijk over zijn geweer (al weet ik niet wat een "casing injector" en een "bolt die heen en weer dansen zijn), maar het wapen is idd matig. Ik ga het nu niet meer veranderen want dan moet ik het weer inscannen en bewerken en niemand die het boeit. Maar in dat tasje zit vast een medicijn of een soort geavanceerd apparaat of sigaren. :D Het boeit allemaal niet, het was gewoon een detail om de tekening wat mooier te maken. |
http://home.hccnet.nl/verkerk.2/shadow/m16.gif
Simpel links zie je de bolt die gaat heen en weer (kan ook op de zijkant zitten) en rechts zo'n kleppie wat open en dicht gaat als er elke x een huls uit wordt geduwt :D maar je tekening ziet er echt gaaf uit! (y) |
bedankt, maar ik ben niet zo een wapenexpert. Ik teken maar wat en het slaat nergens op :D
|
vette tekening!!! Alleen een beetje jammer van die schoenen, maar verder (y)
|
mischien volgende keer iets meer contrast in de inkleuren of uberhaupt mer gebruik maken van schaduw!...schaduwen maken de man!! :D:D
|
je hebt hem te ver naar rechts getekend, want nu staat ie niet midden op het papier. maakt opzich niet uit, door dat vuur, maar het is mooier als hij dan het hele papiertje in beslag neemt, in plaats dat je nu recht nog een -prachtig mooie- witte rand ziet. snap je? :P verder mooi....... ik vraag me toch altijd hoe mensen dat kunnen... ;)
|
coohl!! (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |