![]() |
[actie] The Last Samurai
http://www.moviemeter.nl/covers/img08400.jpg
TRAILERS Regie: Edward Zwick (THE SIEGE) Budget: $100,000,000 Een Burgeroorlog veteraan, Capt. Woodrow Algren (Cruise), arriveert in Japan in 1870, om de soldaten van Keizer Meiji te trainen, voor een gevecht tegen samurais die land terug willen pakken. Vanaf 8 januari 2004 te zien in de bioscoop. Wat zijn de verwachtingen? Mijn verwachtingen liggen in ieder geval best hoog. |
De titel is verrot, das één.
Tom Cruise is verrot, das twee. Desalniettemin ben ik wel nieuwsgierig ;) |
lijkt mij een vette film
|
Ik denk dat ie best goed wordt, Tom Cruise is natuurlijk ook erg goed (y)
|
Citaat:
Ik wordt een beetje moe dat Hollywood steeds met iets nieuws probeert te komen, terwijl het publiek het toch allemaal al heeft gezien, waardoor dit soort films altijd mislukken, beetje jammer... |
Tom cruise en samurai :rolleyes: :rolleyes: :confused: :confused:
Laat me niet lachen. (n) (n) (n) |
Citaat:
Waarom niet iemand als Jet li? :confused: |
Waarom vindt iedereen Tom Cruise slecht? :confused:
|
mensen oordeel nog niet ;) je heb de film nog niet gezien ..
en kom op Jet li :rolleyes: |
Ik heb de film nog nit gezien maar t ziet eruit als standaart bios film.
en de titel is om misselijk van te worden. (n) |
Jet Li zou net zo erg zijn :D
Sja, ik weet het niet, Tom Cruise heeft er absoluut niet de uitstraling voor om een samurai te spelen. En hij is in een film als Magnolia wel weer goed, trouwens. Maar toch, ik vind m over het algemeen geen goede acteur. |
Citaat:
|
is dat de nieuwe trend, samuraizwaarden??
na Kill Bill krijg je nu dus ook dit... |
Citaat:
Nee kzou Jason Statham nemen in zo'n film. Hem vind ik wel cool en hij kan aardig vechten. |
Tom Cruise is erg geloofwaardig als Lestat in INTERVIEW WITH THE VAMPIRE. Voor de rest stelt zijn acteer-carrière niet veel voor.
Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd wat Edward Zwick ervan gaat maken. Hij heeft als regisseur een paar aardige films geregisseerd -> GLORY, LEGENDS OF THE FALL en COURAGE UNDER FIRE. |
http://www.americanprofile.com/issue...1293_photo.jpg
Gerard Butler kan naar mijn mening een geloofwaardige samurai spelen. http://images.allposters.com/images/54/039_12488.jpg Brandon Lee had zeker een geweldige samurai kunnen vertolken. Jammer dat hij is overleden. |
Citaat:
Bovendien zegt een titel niks. Seven Samurai -Kurosawa- vind ik niet fantastisch klinken; Barry Lyndon -Kubrick- klinkt vreselijk en Fight Club -Fincher- klinkt als een slechte van Damme-film. Nogmaals, titels zeggen weinig. |
Citaat:
|
Citaat:
Moet wel zeggen dat het een typische Hollywood titel is. Durf te wedden dat het niets te maken heeft met het verhaal. Seven Samurai klinkt trouwens erg mooi in de oren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan niet echt zeggen dat ik me verheug op de film.
|
ff voor de duidelijkheid: hij speelt geen samurai
en waarom is iedereen tegen Cruise: omdat hij al heel zijn carriere dezelfde rollen speelt |
Citaat:
En van de gebruiken enzo zal ook wel nix kloppen, bleh amerikaanse troep (n) |
Citaat:
Beetje lullige manier ook... Maar ik ben het wel met je eens. Verder denk ik van deze film dat het niet echt groot gaat worden. Cruise is ook al niet meer spannend, je weet wel ongeveer wat je gaat krijgen, en samurai, tja... Ik kan zo een paar duizend samurai films aan je geven... Er is niets nieuws meer... En ik denk niet dat deze film daar verandering in gaat brengen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |