![]() |
[PAINT] Justin Timberlake
ik ga naar mn bedje toe :) http://pic2.picturetrail.com/VOL31/1...0/31358634.jpg
|
(y) geweldig!! zijn oorpiercing ziet er alleen iets te groot uit, ik weet niet of dat in het echt ook zo is, maar verder vind ik hem echt heeeel mooi (y)
|
doope, maar waarom nou hij!! lol.. goed werk dude! echt goed werk...
|
hehe holyshit
erg goed (y) |
wow! dat haaris heel vet :) en hij lijkt heel goed.. knap hoor.. alleen ik snap niet dat je dit blijft doen in paint, als het in andere programma's veel sneller kan?
|
jammer dat je die aap hebt gekozen, maar ziet er wel retestrak uit (y)
|
Goddamn! :eek: Dit is echt je beste 'portret' tot nu toe hoor Teunster! Zeer goed en zeer strak!
Echt respect voor deze! (y) |
Citaat:
|
zeer netjes :D
zeker een van je beste (die je hier gepost heb dan) |
Mooi :D Maarja, waarom Timberlake? :P
|
wauw echt gaaf :)
|
kvind het geweldig hoe je justin timberlake's geile onschuldige uitstraling in zn ogen heb gekregen, het haar is idd heel vet
|
haha goede keuze (y)
fijn gelukt ook |
Zeer stoer :cool:
|
respect...echt fakkin doop
|
Ziet er heel lauw uit!
|
word t niet een beetje saai op een gegeven moment?
tziet er vet uit hoor daar niet van |
w00t!, teun!
Wat mooi, goede keuze ook. :o ge-wel-dig. kusje Room |
dank je wel voor jullie supertoffe reacties.. ik ben er zelf ook heel erg blij mee:) vooral t haar vind ik zeer goed gelukt... nu die verkleind is lijkt het natuurlijk allemaal nog veel mooier... dat is ook best misleidend.. en ik vind dit niet saai en vervelend worden want ik doe dit graag:) en wat andere programma's betreft.. ik vind paint gewoon heel fijn omdat je daar pixel voor pixel kan werken en het is een lekker eenvoudig programma. nogmaals bedankt voor de reacties
|
Die ogen ... :eek:
Echt dope ! |
Citaat:
|
mooi gemaakt!!!
|
Goed haar, slecht onderwerp. Mond is ook wat raar.
|
ja de mond heeft iets wijfigs.... maar ja die zijn ook veruit t moeilijkste te maken :(
|
naja zeg, justin is de shit gekke!!! nogmaals respect en de lippen zijn prima man, nix aan veranderen1 (y)
|
mjah mijn reactie is niet echt orgineel meer, maar ok:P 't ziet er heel vet uit, echt goed:)
|
In Paint nogwel. Zeer stoer. (y)
|
Heel goed werk!
Jammer dat het alleen Justin Timberlake is. Je hebt zeker wel paint skills. (y) |
Wat moooooooi!!!!!!! :eek:
Maar heb je dit serieus in PAINT gemaakt? :confused: |
Citaat:
|
Wohoooooooooooo echt supermooi! (y)
Heel knap dat je zoiets met paint kunt zeg :eek: Hoe lang ben je daar nou mee bezig geweest? |
Citaat:
|
Citaat:
|
wel masterlijk gedaan ouwe :>
|
Citaat:
|
Dik..
|
Citaat:
|
WAAROM?! in godsnaam verklaar mij waarom je wat je kunt zou willen besteden aan ... slik braakselen weg ... Justin Timberlake... Het doet pijn... ZO VEEL PIJN!!!
|
Citaat:
|
Super (y)
En ik vind Justin Timberlake leuk hoor kga zelfs naar het concert :D |
Citaat:
|
Je zou eens Paint Shop Pro 8 moeten proberen, lekker simpel programma waar je veel mee kunt doen. Die dingen zijn tegenwoordig gratis, op Kazaa dan :P
|
Citaat:
dan kanje net zo goed naar een portret schilder gaan en zeggen: he je kan ook een foto maken is sneller :rolleyes: week dude |
masterlijk :) (y)
|
Dope.
|
Citaat:
Geweldig gedaan, maar het onderwerp bevalt me niet zo... |
Citaat:
|
mooi gedaan (y)
|
fanx m8ie
|