![]() |
beest in bed
dit is eilijk meer een vraag voor de jongens maar meisjes mogen ook altijd reageren... wanneer is een meisje volgens jou goe in bed... wat moet ze doen..????? xxxx
|
slapen :rolleyes:
|
Niet als een slappe dweil passief liggen wachten is al erg fijn :)
|
geen scheten laten
|
Geen valse schaamte hebben, niet te bang om eens iets anders uit te proberen dan licht uit onder de dekens en plat op je rug. Enthousiasme is belangrijker dan techniek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*Grrrrrr* |
als ik haar in de ogen mag spuiten
|
Citaat:
ik kreeg wel es te horen dat iemand t fijn von dat ik "ondernemender" was dan zijn ex :) |
Citaat:
Same here, maar ik hou er zelf ook wel van als ik ondernemend ben ;) |
ze moet een beest zijn in bed
|
Citaat:
|
Da's geil! (y)
|
das smerig :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, jullie hebben allemaal vriendinnen die het heerlijk vinden (of zo zeggen ze) dus ik zal het wel niet weten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrouwen die mij bespringen en de kleren van mijn lijf rukken zijn welkom hier (zolang ze geen cro-mags shirts kapot scheurt). Dat valt bij mij onder de noemer 'beest in bed' denk ik.
|
Een sigaret voor me halen als we klaar zijn met neuken.
|
Ik vind d'r pas goed in bed als:
-ze niet passief blijft liggen (De enorme #1 !!!) -ze zelf met ideeën komt -meebewegen -ze mij ook opgeild (niet alleen dus door mij aan haar te laten zitten... maar zij ook aan mij) -altijd fijn als ze lekker luidruchtig is (geen vereiste hoor :)) |
ehm, de kleren v zen lijf scheuren, zelf initiatief nemen, hem verrassen , hem helemaal gek laten worden ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |